|

سه گزینه پرسپولیس برای جانشینی مغانلو

شهریار مغانلو

پرسپولیسی‌ها هم با توجه به زمان کوتاه تا بازی با استقلال تاجیکستان، می‌خواهند هر چه سریعتر خرید جانشین مغانلو را نهایی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

اعلام رسمی قرارداد مغانلو و سپاهان، پرونده بازگشت او به پرسپولیس را بست. هر چند در هفته‌های گذشته، مشخص شده بود او شانسی برای بازگشت به جمع سرخپوشان ندارد. پرسپولیسی‌ها هم با توجه به زمان کوتاه تا بازی با استقلال تاجیکستان، می‌خواهند هر چه سریعتر خرید جانشین مغانلو را نهایی کنند. یک نفر، از بین سه مهاجمی که مذاکرات جدی با این تیم داشته‌اند.

سجاد شهباززاده

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، آقای گل فصل پیش لیگ برتر، گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای جانشینی مغانلو بود. سبک بازی شهباززاده و توانایی او در بازیسازی تیمی، خصوصیاتی است که گل‌محمدی علاقه زیادی به آن دارد. با این حال، به نظر می‌رسد مذاکرات با شهباززاده خوب جلو نرفته است. شهباززاده ترجیح می‌دهد فصل بعد هم در سپاهان باقی بماند و شانسش را برای قهرمانی با این تیم امتحان کند. به خصوص که پوشیدن پیراهن پرسپولیس پس از چند سال حضور در استقلال، حاشیه‌های زیادی برای او خواهد داشت و شهباززاده، نشان داده از حاشیه فراری است. پرسپولیسی‌ها هنوز از خرید شهباززاده، کاملا ناامید نشده‌اند.

امین قاسمی‌نژاد

پس از فسخ قرارداد با پدیده، قاسمی‌نژاد بازیکن آزاد محسوب می‌شود و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس نخواهد داشت. او مثل علی نعمتی، یکی از بازیکنانی است که شهرتش در فوتبال ایران را زیر نظر گل‌محمدی به دست آورده است. قاسمی‌نژاد که فصل پیش تا یک قدمی استقلال رفت، حالا مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد و با توجه به شرایط شهباززاده، شانس اول حضور در خط حمله سرخپوشان محسوب می‌شود. او مذاکرات اولیه را با پرسپولیس انجام داده و در صورت بسته شدن پرونده شهباززاده، احتمالا قراردادش را نهایی خواهد کرد.

حامد پاکدل

فصل پیش، عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در 29 سالگی، تبدیل به هدف بسیاری از تیم‌های لیگ برتری در خط حمله شد. پرسپولیسی‌ها نیم فصل هم با پاکدل، مذاکراتی انجام دادند اما در نهایت با مغانلو قرارداد بستند. پاکدل دوباره به یکی از گزینه‌های اصلی خط حمله پرسپولیس تبدیل شده است. هر چند شهباززاده و قاسمی‌نژاد، شانس بیشتری برای پوشیدن پیراهن تیم گل‌محمدی دارند. پاکدل فصل پیش و پس از گلزنی به پرسپولیس، علاقه‌اش به این تیم را نشان داد و بعید است جذب او زحمت چندانی برای سرخپوشان داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها