|

حضور آزمون در بایرلورکوزن منتفی شد؛ زنیت مهاجمش را ارزان نمی فروشد

سردار آزمون

در روزهای اخیر همه منتظر حضور سردار آزمون در بوندس لیگا بودند اما از آن جایی که زنیت نمی خواهد مهاجمش را ارزان بفروشد این انتقال متفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی‌که به‌ نظر می‌رسید کار انتقال سردار آزمون به تیم بایرلورکوزن آلمان تقریبا تمام شده است و این مهاجم ایرانی به‌ زودی راهی بوندس‌لیگا می‌شود، اما ظاهرا این جابه‌جایی خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد منتفی شده و لورکوزنی‌ها دیگر تمایلی به خرید گلزن زنیت ندارند. رسانه‌های روسی در روزهای گذشته با آب و تاب زیادی خبرهای مربوط به حضور آزمون در آلمان را پوشش می‌دادند و معتقد بودند این انتقال در مراحل نهایی قرار دارد، اما حالا نشریه کیکر آلمان گزارش داده که طرفین بر سر قیمت این جابه‌جایی به توافق نرسیده‌اند.

به گزارش«شایانیوز»، به نوشته این نشریه، زنیت برای واگذاری آزمون 30 میلیون یورو از طرف آلمانی خواسته است، اما آنها معتقد بودند که چنین مبلغی برای بازیکنی که در لیگ روسیه بازی می‌کند و البته تنها یک‌ سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده، بسیار زیاد است و از پرداخت آن خودداری کردند. سایت چمپیونات روسیه در گزارشی درباره این انتقال می‌نویسد: «حالا دیگر مشخص شده که رفتن سردار آزمون به بایرلورکوزن منتفی است و این بازیکن قرار نیست در فصل آینده پیراهن این تیم آلمانی را به تن کند. دلیل اصلی برهم خوردن این جابه‌جایی هم مسائل مالی بوده است.

زنیت برای فروش آزمون 30 میلیون یورو می خواهد

در حالی‌که پیش از این گفته می‌شد زنیت حاضر است مهاجم ایرانی خود را در ازای 20 میلیون یورو بفروشد، اما این باشگاه از لورکوزن درخواستی 30 میلیون یورویی داشته که مورد قبول آنها نبوده است. این باشگاه ظاهرا آمادگی پرداخت چنین مبلغی در تابستان جاری را ندارد و به همین دلیل دیگر پیگیر مذاکرات با باشگاه روسی نشده است. در روزهای اخیر گفته می‌شد که آزمون بر سر قراردادی 5 ساله به ارزش هر فصل 2.8 میلیون یورو با بایرلورکوزن توافق کرده است و این تیم آلمانی هم 18 میلیون یورو برای خرید او به زنیت سن‌پترزبورگ خواهد پرداخت.

البته اخباری که از این مذاکرات به بیرون درز کرده بود حاکی از آن بود که تیم روسی حداقل 20 میلیون یورو می‌خواهد؛ چرا که بر اساس توافقی که با رابین‌کازان، تیم قبلی این بازیکن داشته است، 20 درصد از قرارداد جدید آزمون به این تیم می‌رسد و به همین دلیل زنیت دوست ندارد مهاجم ایرانی خود را ارزان بفروشد. سردار که فصل گذشته دوران موفقی در زنیت داشت، امسال نیز لیگ را با گلزنی آغاز کرده و در دو بازی ابتدایی تیمش توانسته دروازه حریفان را باز کند.»

لورکوزن به دنبال تمدید قراردار مهاجم آرژانتینی اش

در چنین شرایطی رسانه‌های آلمانی نیز از تصمیم لورکوزن برای حفظ لوکاس آلاریو آرژانتینی خبر می‌دهند. ظاهرا پس از منتفی شدن خرید آزمون، این تیم آلمانی از فروش مهاجم آرژانتینی خود منصرف شده و تصمیم گرفته در فصل آینده از او به‌ عنوان مهاجم جانشین استفاده کند. به نوشته کیکر لورکوزن حتی به‌ دنبال تمدید قرارداد آلاریو و حفظ او تا سال 2024 است.

منبع: فرهیختگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی