|

آمار اشتباه «رکورد» در خصوص طارمی

روزنامه معتبر رکورد چاپ لیسبون و طرفدار بنفیکا در گزارشی در جلد اصلی خود نوشت که ستاره ایرانی تاکنون مقابل تیم‌های بزرگ گلزنی نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پنج شنبه شب دیدار حساس «اُ کلاسیکو» مهمترین و هیجانی‌ترین دیدار لیگ پرتغال برگزار می‌شود و بنفیکا در لیسبون میزبان پورتو خواهد بود. این دیدار برای پرتغالی‌ها ارزشی متفاوت دارد به مانند دربی‌های بزرگ فوتبال مثل ال کلاسیکو، دربی ایتالیا یا حتی مسابقه بزرگ لیورپول و منچستریونایتد بسیار هیجانی دنبال می‌شود.

همین هیجان باعث شده تا از روز گذشته در خصوص این مسابقه صحبت کنند و وقتی از پورتو صحبت می‌شود تمام نگاه‌ها به ستاره ایرانی دوخته خواهد شد. روز گذشته آبولا به تمجید از طارمی پرداخت و او را یک مهره بزرگ برای کونسیساو دانست. امروز، اما روزنامه‌های طرفدار بنفیکا از نقل قول جنجالی رئیس سابق این باشگاه پرده برداشت و نوشت که پنالتی‌های پورتو مشکوک است.

حالا نوبت به یکی از معتبرترین روزنامه‌های پرتغالی رسیده تا با آمار اشتباه از طارمی صحبت کند. رکورد چاپ لیسبون و طرفدار بنفیکا در گزارشی در جلد اصلی خود نوشت که ستاره ایرانی تاکنون مقابل تیم‌های بزرگ و رقیب اصلی گلزنی نکرده است و می‌خواهد در این مسابقه شانس خود را امتحان کند.

مهدی طارمی در بازی رفت مقابل بنفیکا اتفاقاً گلزنی کرد و توانست تک گل تیمش مقابل حریف سنتی را در تساوی یک بر یک آن مسابقه به ثبت رساند. البته در آن مسابقه ستاره ایرانی با تکلی خشن از بازی اخراج شد و درخشش کمی کم رنگ گزارش شد، اما ذکر این عنوان که طارمی تاکنون گل نزده، یک اشتباه بزرگ است. طارمی مقابل تیم چهارم جدول یعنی براگا نیز گلزنی کرده و مقابل تیم ششم یعنی گویمارش نیز گل به ثبت رسانده است. باید دید طارمی در مسابقه فرداشب که تمام نگاه‌ها به رویش متمرکز شده است چه نمایشی از خود به ثبت خواهد رساند.

منبع: خبرگزاری فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها