|

واکنش شدید یک بنفیکایی به پنالتی طارمی؛ احمق نیستیم!

رئیس سابق باشگاه بنفیکا در آستانه دیدار حساس بین پورتو و بنفیکا برخلاف رسانه‌ها واکنش تندی به پنالتی‌های طارمی نشان داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به تازگی آماری ارائه شده که نشان می دهد طارمی از زمان حضورش در پرتغال ۱۵پنالتی گرفته که ۷تای آنها با پیراهن پورتو بوده است. همین عملکرد هم باعث شده تیم پرتغالی امسال از ۱۰فصل گذشته بیشتر صاحب ضربه پنالتی شود. نکته قابل توجه هم اینکه تمامی پنالتی های گرفته شده از سوی طارمی از فیلتر VAR گذشته و کمک داور ویدئویی هم با بازبینی دقیق تصاویر آنها را تأیید کرده است. بنابراین روشن می شود پنالتی هایی که طارمی در ایران می گرفت هم درست و حرفه ای بود، اما گاهی به خاطر تکرار بیش از حد این داستان، او را متهم به تمارض می کردند.

پنالتی طارمی در مقابل فامالیکائو باعث پیروزی پورتو شد و همین عامل سبب شد تا صدای یک بنفیکایی دربیاید و رئیس سابق این باشگاه پنالتی های این فصل پورتو را جنجالی و غیرعادی بنامد.

ژائو براز فرید، رئیس سابق باشگاه بنفیکا اظهار کرد: مردم اخحمق نیستند و می فهمند ماجرای این پنالتی های پورتو از کجاست. حداقل ۴ پنالتی پورتو در این فصل با خطای بازیکنان سابق این باشگاه گرفته شده است. این پنالتی که دیوگو کی روش مقابل طارمی انجام داد واقعا عجیب است و توپ اصلا در صحنه خطا حضور نداشت. او آمد و طارمی را زد و هنوز نمی دانم چرا این خطا صورت گرفت.

وی ادامه داد: من اعتقاد دارم که همه این پنالتی های جدی است و ماجرایی دارد. پورتو می خواهد هر کاری که دلش خواست انجام دهد ولی ما احمق نیستیم و می فهمیم این پنالتی ها چگونه بدست می آید. من این را به کشور پرتغال می گویم. این پنالتی ها فقط برای پورتو گرفته می شود و این چهارمین بازیکنی است که به تیم سابقش پنالتی می دهد. همه چیز برای پورتو است و ما صرفا می توانیم از بازی های بعدی پیراهن پورتو را بر تن داور هم بکنیم.

منبع: همشهری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها