|

ستاره بارسلونا بر سر دوراهی رفتن یا ماندن

عثمان دمبله گزینه احتمالی شیاطین سرخ در تابستان است و از همین حالا بازی‌های رسانه‌ای روی او در حال انجام است.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها بر سر جدایی ملی پوش فرانسه بازار بحث و حاشیه زیاد است. حاشیه ای که بازیکن بارسا را به منچستریونایتد وصل می کند. عثمان دمبله گزینه احتمالی شیاطین سرخ در تابستان است و از همین حالا بازی‌های رسانه‌ای روی او در حال انجام است. مهاجم فرانسوی در این فصل در فرم خوبی برای کاتالان‌ها بوده و چندین گل مهم برای تیم رونالد کومان به ثمر رسانده تا مرد هلندی را امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در لالیگا نگه دارد. برنده جام جهانی فقط یک سال از قرارداد فعلی خود با بارسلونا را مقابل چشم خود دارد و در ماه‌های اخیر تیمهای یونایتد و یوونتوس دنبال انتقال او بوده‌اند. انتقالی که حالا شیاطین سرخ به آن نزدیک تر هستند. 

منچستریونایتد در تلاش خود برای جذب جیدن سانچو در تابستان گذشته ناکام ماند و امسال دمبله را به عنوان گزینه دیگری برای خود در نظر گرفت تا اشتباه پارسال را تکرار نکند. البته اخیراً گزارش شده که منچستریونایتد در تابستان گذشته هم در مورد هزینه انتقال با بارسلونا برای دمبله توافق کرده بود اما بازیکن سابق دورتموند این انتقال را رد کرد. دمبله نظرش برگشت و تصمیم گرفت در بارسلونا بماند تا برای جایگاه خود بجنگد. 

این بازیکن جوان طی ۳ فصل حضور در اسپانیا، آسیب‌های متعدد دید و  نتوانست بیش از ۵۰ بازی برای کاتالان‌ها انجام دهد. دمبله با این حال در این فصل به بخشی جدایی ناپذیر از ترکیب تیم رونالد کومان تبدیل شد. او ۱۰ گل در ۳۷ بازی برای کومان به ثمر رسانده تا نشان دهد برای ماندن و جنگیدن حق داشته و تقریبا به وعده‌اش عمل کرده است. با این وجود وینگر فرانسوی از آینده ای که برایش می‌خواهد پیش بیاید مطمئن نیست. درهای خروج احتمالی باشگاه هم باز است و منچستریونایتد به عنوان گزینه قانونی برای مذاکره پیشقدم شده است.

دمبله: برنامه آینده‌ام را نمی‌دانم

عثمان باید خودش حرف آخر را درباره جدایی‌اش بزند. این درحالی است که در مصاحبه اخیرش با شبکه بین اسپورت از نامشخص بودن اوضاع گفت: «آینده من؟ هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده است. هنوز بحثی با باشگاه در این خصوص نشده است. از حضور در اینجا خوشحالم و احساس خوبی دارم. اکنون رئیس جدید (لاپورتا) وارد شده و من او را خیلی خوب نمی‌شناسم، اما می‌دانم بسیار نزدیک به بازیکنان است. ما خواهیم دید که آینده چگونه پیش می‌رود.»

کومان بازی را به هم می‌ریزد؟

عدم تمایل رونالد کومان به جدایی از عثمان دمبله همانطور که در حرف‌هایش گفت می‌تواند برنامه‌های منچستریونایتد برای جذب این بازیکن ۲۳ ساله را خنثی کند. منچستریونایتد در صورت عدم موفقیت در بدست آوردن گزینه خود قائدتا می‌تواند گزینه‌های جدید را مورد بررسی قرار دهد یا بازیکن‌های آینده دار و جوان خود را پرورش و ارتقا دهد.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها