|

زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، می گوید این تیم تا پایان فصل تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید در حالی فردا شب مسابقه برگشت خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول را برگزار خواهد کرد که در بازی رفت با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیده و همین موضوع باعث شده که شاگردان زین الدین زیدان از شانس زیادی برای صعود برخوردار باشند. با این حال چمپیونزلیگ همواره رقابتی غیرقابل پیش بینی بوده و امکان دارد هر اتفاقی در آن رخ دهد و قطعاً تیم باتجربه رئال مادرید نیز از این موضوع آگاه است.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لیورپول گفت: " قرار نیست ما تلاش خود را مدیریت کنیم. رئال مادرید همیشه برای پیروزی تلاش می‌کند. ما به تلاش کردن عادت کرده ایم و برای یک مسابقه دیگر با حداکثر انتظارات آماده هستیم. روحیه و شرایط جسمی دو چیز مرتبط با یکدیگر هستند. مهمترین چیز این است که تیم آماده رقابت است. ما قرار نیست چیزی را مدیریت کنیم و تنها برای پیروز شدن تلاش می‌کنیم."

زیدان در ادامه گفت: " تیم همواره در مشکلات متحد می‌شود و این شخصیت مان را نشان می دهد. اتفاقات زیادی رخ داده و ما بسیاری از بازیکنان را در اختیار نداریم. من دوست دارم همه را در اختیار داشته باشم اما با افرادی که این جا هستند برای یک مسابقه خوب آماده خواهیم شد.

من پیش از این در مورد تقویم مسابقات صحبت کرده‌ام. ما می‌دانیم که این یک مسئله پیچیده است و با فصلی نادر روبرو هستیم. آنچه می توانیم انجام دهیم این است که تا جای ممکن پیشرفت کنیم. می‌خواهیم تا پایان به تلاش خود ادامه دهیم."

زیدان در مورد انتخاب از بین لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: " ما قرار نیست یکی را انتخاب کنیم و نمی‌خواهیم به آن چیزهایی که گفته می‌شود فکر کنیم. همه چیز روز به روز پیش می رود و ما فقط به مسابقه فردا فکر می کنیم نه بیشتر. تمام تلاشمان را برای عبور از این مرحله انجام می‌دهیم."

زیدان در مورد بازی در آنفیلد بدون حضور تماشاگر: " هواداری وجود ندارد و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. شرایط فعلی این گونه است."

زیدان در مورد وضعیت فدریکو والورده و آلوارو اودریوسولا: "فده بهبود یافته و صد در صد در کنار تیم خواهد بود و خواهیم دید که چگونه او را مدیریت خواهیم کرد.

در مورد اودریوسولا او کم بازی کرده و این درست است اما من نمی خواهم چیز بیشتری در این باره بگویم."

زیدان در مورد شایعاتی که پیرامون حضور یورگن کلوپ روی نیمکت رئال مادرید مطرح می‌شود نیز گفت: " در حال حاضر من سرمربی رئال مادرید و کلوپ سرمربی لیورپول است."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها