|

تبریزی خوش و خرم در پیراهن آبی جدید

مرتضی تبریزی در چهارمین دیدار خود با لباس گل گهر، نتوانست گلی به ثمر برساند ولی پاس های خوبی را به هم تیمی هایش رساند.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم فوتبال گل گهر در شرایطی موفق شد بازی یک بر صفر باخته مقابل ماشین سازی را با پیروزی پر گل 3 بر یک عوض کند که در این دیدار امیر قلعه نویی ترجیح داد به جای منشا، از زوج تبریزی و شاکری در خط حمله استفاده کند و بهترین گلزن تیمش را روی نیمکت قرار دهد.

تبریزی که از تابستان گذشته تا همین چند هفته پیش به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین به دور بود، در نقل و انتقالات نیم فصل راهی گل گهر شد و امروز برای چهارمین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و هر چند در امر گلزنی ناکام بود ولی پاس های خوبی را برای هم تیمی هایش مهیا کرد.

تبریزی در این بازی 3 پاس کلیدی به مهاجمین گل گهر داد و 88 درصد از پاس هایش نیز درست بودند. او یک بار بختش را برای گلزنی امتحان کرد اما شوت او راهی به درون چارچوب دروازه پیدا نکرد تا مهاجم همدانی گل گهر با کسب نمره 7.8، چهارمین بازیکن برتر تیمش باشد.

او در بازی امروز در خط حمله بسیار فعال و در خدمت تیم بود و خط دفاعی ماشین سازی را آزار داد اما در راه باز کردن دروازه حریف موفق عمل نکرد ولی این مسئله نیز باعث نشد که او روز خوبی را سپری نکند.

تبریزی که مدت زمان آخرین گلی که به ثمر رسانده است، 686 روز معادل یک سال و 10 ماه و 14 روز می گذرد، امید زیادی دارد تا هر چه سریعتر به طلسم گل نزدن هایش پایان دهد. او آخرین بار در رقابت های لیگ قهرمانان 2019 و در بازی مقابل العین موفق به گلزنی برای استقلال شد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها