|

ژنرال در فکر پرواز در جدول

سرمربی باتجربه تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در تلاش است تا بتواند تیمش را بار دیگر به کورس قهرمانی بازگرداند.

لینک کوتاه کپی شد

 با شروع لیگ بیستم گل‌گهر سیرجان که امسال با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت و جذب چند مهره نام‌آشنا، پیش‌بینی می‌شد یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ باشد، در کورس رقابت بالانشینان جدول بود اما به مرور زمان شاگردان قلعه‌نویی در جدول روند نزولی را طی کردند و حالا پس از استراحتی حدود یک ماهه امروز در مصاف با ماشین‌سازی بحران‌زده به میدان می‌روند.

گل‌گهری‌ها در دیدار هفته هجدهم مقابل فولاد به دلیل حضور حریف در دیدار آسیایی به میدان نرفتند و استراحت بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها داشته‌اند و حالا سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی این فرصت را دارند تا با کسب سه امتیاز دیدار امروز مقابل ماشین‌سازی و البته دیدار معوقه با فولاد، خود را به بالای جدول برسانند.

محمد جواهری مدیرعامل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با ماشین‌سازی حضور یافت و دقایقی را برای شاگردان قلعه‌نویی صحبت کرد و از آن‌ها خواست با تمام قوا ادامه رقابت‌های لیگ را دنبال کنند.

گل‌گهر در مجموع 17 دیداری که در لیگ بیستم انجام داده، با 23 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و با شکست امروز ماشین‌سازی می‌تواند از تراکم جدول استفاده کند و به جایگاه هفتم صعود کند و به فاصله یک امتیازی با تیم چهارم جدول یعنی فولاد برسد؛ آن‌هم در شرایطی که گل‌گهری‌ها یک دیدار معوقه نیز دارند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها