|

قلعه‌نویی بمب آبی‌ها را در یک قدمی استقلال خنثی کرد

امین قاسمی‌نژاد در حالی که تنها یک گام تا پوشیدن پیران استقلال فاصله داشت حالا با گل گهر نزدیک شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که طی روزهای اخیر اخباری در خصوص توافق نهایی امین قاسمی‌نژاد به استقلال منتشر شده بود اما دیروز معادلات این انتقال به نوعی به هم خورد تا مهاجم شهر خودرو به نوعی از این تیم دور شود.

بعد از شرط شهر خودرو مبنی بر پرداخت ۱.۵ میلیراد تومان به علاوه یکی از دو مدافع مد نظر رحمتی در استقلال مدیران این باشگاه به نوعی از جذب قاسمی‌نژاد ناامید شده اند. رحمتی برای صادر کردن رضایتنامه مهاجم تیمش خواستار به خدمت گرفتن محمدحسین مرادمند و یا عارف غلامی شده است.

اما پیشنهاد سنگین گل گهر سیرجان و امیر قلعه‌نویی به شهر خودرو هم در در این میان بی‌تاثیر نبوده است.  گفته می شود گل گهر تیمی که در نشان داده چندان دغدغه مالی ندارد برای جذب قاسمی‌نژاد پیشنهاد سنگینی به خود این بازیکن داده و به مدیران شهرخودرو هم اعلام کرده حاضر است ۴ میلیارد نقد به این باشگاه پرداخت کند و البته یک بازیکن خود را هم راهی این تیم کند.

موضوعی که باعث شده تا شهرخودرو به مهاجم تیمش اصرار کند که تیم سیرجانی را به استقلال ترجیح دهد. باید دید ظرف یکی دوروز آینده قاسمی‌نژاد در نهایت راهی کدام تیم خواهد شد و تصمیم شهرخودرو چه خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها