|

تمرینات اختصاصی راشفورد و سولسشر برای گلزنی

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در مورد تمرینات مارکوس راشفورد، ستاره شیاطین سرخ، صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

 در این فصل کارهای خیریه و انسان دوستانه مارکوس راشفورد دائما در سرخط خبرها قرار داشت اما این به آن معنا نیست که راشفورد در زمین بازی تحسین برانگیز و فوق العاده ظاهر نشده است. اکنون سولسشر در مورد بعضی از تمرینات فردی و اختصاصی مارکوس راشفورد صحبت کرده است.

ستاره یونایتد این فصل حسابی روی فرم است و توانسته در 38 بازی در تمام رقابت ها 17 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل بدهد. اما او در لیگ برتر تنها هشت گل به ثمر رسانده و گاهی فرصت های بی نظیری را برای گلزنی از دست داده است.

ستاره 23 ساله شیاطین سرخ یکی از چهار گل این تیم را در پیروزی 4-0 برابر رئال سوسیداد در لیگ اروپا به ثمر رساند، اما همچنین یک فرصت خوب برای زدن دومین گل خود را از دست داد.

سولسشر که در دوران بازی برای منچستریونایتد 126 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود، تایید کرده که با راشفورد ساعت های زیادی را تنهایی به تمرین می پردازند تا برخی از وجوه گلزنی او را اصلاح کنند.

سولسشر پس از پیروزی برابر سوسیداد گفت: "او مدام بهتر و بهتر می شود... همواره در حال پیشرفت است. فرصت هایی که او برای گلزنی به دست می آورد به دلیل خصوصیات ورزشکارانه و حرکات او است و او بسیار قوی بود که توانست گل اول خود را به آن شکل بزند و دروازه بان به او نزدیک شده بود و یکی از آن گل های سخت بود.

روی صحنه دوم هم دروازه بان بیرون آمده بود و این یکی از آن چیزهایی است که ما داریم روی آن کار می کنیم. ما روز قبل از بازی روی این موضوع کلی تمرین کردیم.

اما او دارد پیشرفت می کند و من می توانم این را ببینم. ما هنوز داریم تمرین می کنیم و مارکوس می داند که انتظار داریم در چه زمینه هایی بهتر شود اما گلی که زد مثال خیلی خیلی خوبی از خونسردی و تسلط و همچنین توانایی فنی بود."

راشفورد این فصل یکی از سه بازیکن منچستریونایتد است که در تمام مسابقات لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته است.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها