|

پیشنهاد دیوانه وار یونایتد توسط بارسلونا رد شد

بارسلونا تمایلی به فروش آنسو فاتی، پدیده جوان خود به منچستریونایتد نشان نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

 نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شد باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی شگفت انگیز به ارزش 130 میلیون پوند برای آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا در تابستان گذشته ارائه داده که از سوی باشگاه اسپانیایی رد شده است. آنسو فاتی 18 ساله فصل گذشته موفق به رسیدن به ترکیب تیم اصلی شده و در 33 بازی نیز هشت گل وارد دروازه رقبا کرد.

البته این پیشنهاد بلافاصله توسط جوزپ بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا رد شده و کاتالان ها تمایلی به فروش این بازیکن بااستعداد نشان نداده اند. شیاطین سرخ در تابستان در ابتدا تلاش زیادی برای خرید جیدون سانچو، ستاره جوان و انگلیسی دورتموند نشان دادند، اما مذاکرات طولانی مدت به سرانجام نرسید و سانچو در بوندسلیگا ماندنی شد. جالب اینجاست بارسلونا در طول یک سال اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا دجار مشکلات مالی عدیده ای شده و بارها اخباری در مورد احتمال ورشکستگی این تیم منتشر شده است.

اما آنها علیرغم این مشکلات نیز تمایلی به فروش آنسو فاتی و دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت یونایتد نشده اند. البته آنسو فاتی چند ماه قبل دچار مصدومیت شدیدی شد و آخرین حضور او در ترکیب بارسلونا در پیروزی 5-2 مقابل رئال بتیس در تاریخ هفت نوامبر باز می گردد. آنسو فاتی پیش از این آسیب دیدگی در ترکیب ثابت بارسلونا قرار داشته و حتی در ال کلاسیکوی رفت برابر رئال مادرید موفق به گلزنی نیز شده بود. البته موندو دپورتیوو افزود که پدری و فرانسیسکو ترینکائو نیز تابستان گذشته پیشنهاداتی داشتند، اما فروش هر دو بازیکن توسط بارسلونا رد شده است.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها