|

صحبت های عجیب مانچینی در مورد بازیکنان تیم ملی عربستان

سرمربی برکنار شده عربستان از بازیکنان این تیم به شدت عصبانی بود و صحبت‌های عجیبی خطاب به آن‌ها انجام داده است.

لینک کوتاه کپی شد

برکناری روبرتو مانچینی از هدایت عربستان و سرمربی شدن هروه رنار، مهمترین اتفاقات چند وقت اخیر فوتبال عربستان بود اما در این میان یکی از خبرنگاران سعود، مطالبی درباره صحبت های مخفیانه مانچینی به بازیکنان افشا کرد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ رسانه‌های عربستانی همچنان به بررسی اخراج روبرتو مانچینی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور و جایگزینی‌اش با اروه رنار فرانسوی می‌پردازند.

خالد الشنیف، خبرنگار سعودی یکی از دلایل اخراج زودهنگام روبرتو مانچینی را رفتار تحقیرآمیزش با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش عنوان کرد.

روبرتو مانچینی در 18 بازی روی نیمکت تیم ملی فوتبال عربستان 7 برد، 5 تساوی و 6 شکست به دست آورد و سرانجام پس از کسب نتایج ضعیف در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا حکم اخراجش را دریافت کرد.

خالد الشنیف در برنامه تلویزیونی با افشاری رفتارهای تحقیرآمیز روبرتو مانچینی در قبال بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان گفت:

روبرتو مانچینی در نخستین دیدارش با بازیکنان عربستان که سال گذشته در انگلیس برگزار شد به آنها گفت که فوتبال را درک نمی‌کنند و بازیکنانی حرفه‌ای نیستند. این رفتار تحقیرآمیز مانچینی با بازیکنان عربستان در طول یک سال اخیر ادامه داشت و همین موضوع باعث بحران در کسب نتایج موردانتظار شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها