|

هشدار مانچینی به ستاره های تیم ملی عربستان

سرمربی عربستان بابت بازی نکردن بازیکنان تیمش در سطح باشگاهی، بسیار ناراحت است.

لینک کوتاه کپی شد

عربستان سعودی با روبرتو مانچینی روزهای درخشانی نداشته است؛ پس از حذف زودهنگام در جام ملت‌های آسیای 2024، نتایج سعودی‌ها در مقدماتی جام جهانی 2026 نیز چندان دلچسب نبوده و اخیرا آن‌ها با نتیجه 2-0 مغلوب ژاپن شدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ عربستان سعودی که می‌خواهد برای سومین بار متوالی به جام جهانی صعود کند، با 4 امتیاز از 3 مسابقه پایین‌تر از ژاپن و استرالیا در منطقه پلی‌آف قرار گرفته است. به گزارش رویترز، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی عربستان در این خصوص به بازیکنانش هشدار داده است:

ما در گذشته زندگی نمی‌کنیم. برای حضور در جام جهانی 2026، بازیکنان نباید در باد موفقیت‌های گذشته‌شان بخوابند. هدف ما این است بدون در نظر گرفتن رتبه، به جام جهانی برسیم. سه سال قبل، اوضاع متفاوت بود. بازیکنان عربستانی، بیشتر بازی می‌کردند و سن پایین‌تری داشتند اما باید با وضعیتی که در حال حاضر داریم، کنار بیاییم. تنها مشکل کنونی ما این است که سه سال پیش، همه بازیکنان تیم ملی در همه بازی‌های لیگ، بازی می‌کردند اما در حال حاضر، 50-60% بازیکنان تیم ملی، در باشگاه‌شان ثابت بازی نمی‌کنند و این تنها مشکلی است که داریم. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها