|

الهلال عربستان 3 بر 0 بازنده می شود؟!

روزنامه سعودی‌اسپورت مدعی شد که این احتمال وجود دارد که الهلال به خاطر استفاده از نیمار در بازی با العین بازنده اعلام شود.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا دو تیم الهلال و العین به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی العین برگزار شد در نهایت با پیروزی پنج بر چهار الهلال به پایان رسید. نکته قابل توجه این بازی بازگشت نیمار به مستطیل سبز بعد از ۳۶۷ روز بود. این بازیکن برزیلی از دقیقه ۷۵ به جای سالم الدوساری وارد زمین شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مشرق نیوز؛ روزنامه سعودی‌اسپورت نوشت ممکن است حضور نیمار در این بازی به کابوسی برای الهلال تبدیل و در نهایت منجر به بازنده اعلام‌شدن الهلال شود. این روزنامه عربستانی نوشت: العین از الهلال به خاطر استفاده «غیر قانونی» از نیمار شکایت کرده است؛ چرا که نامش در فهرست اعلامی الهلال به فدراسیون فوتبال عربستان به ثبت نرسیده است. فدراسیون فوتبال عربستان باید در این زمینه توضیح دهد و اگر توضیح مناسب و قابل توجیهی به AFC ندهد این تیم برابر العین بازنده می‌شود.

الهلال با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ نخبگان آسیا قرار دارد و شانس نخست و اصلی قهرمانی در این رقابت بزرگ به شمار می‌آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها