|

کابوس الهلال عربستان روی نیمکت استقلال!

موسیمانه سابقه جدال با پرافتخارترین تیم آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته پس از شکست سنگین استقلال برابر ذوب آهن، پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها معرفی شد.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از طرفداری؛  انتخاب موسیمانه بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی به‌ویژه مصری و عربستانی داشت و این به خاطر حضور فعال این سرمربی در فوتبال این دو کشور است. به‌نقل از  ایسنا ، روزنامه الخلیج عربستان با تیتر  هشدار به النصر، کابوس الهلال سرمربی استقلال شد ، نوشت:

باشگاه استقلال قبل از دیدار حساس برابر النصر از انتخاب پیتسو موسیمانی به عنوان سرمربی جدیدش خبر داد. بازی دو تیم النصر و استقلال روز سه‌شنبه به میزبانی امارات برگزار خواهد شد. انتخاب موسیمانی به عنوان سرمربی جدید استقلال در شرایط حساسی صورت گرفته است. از یک طرف تیم ایرانی به دنبال بهتر کردن جایگاهش در لیگ نخبگان آسیاست و از طرف دیگر هم هواداران تیم منتظر دیدن تغییرات بعد از آمدن این سرمربی‌اند. موسیمانی نتایج درخشانی را با الاهلی عربستان به دست آورد و کابوس الهلال هم به شمار می‌آید؛ چرا که در رده‌بندی جام جهانی باشگاه‌ها الاهلی مصر با هدایت موسیمانی توانست الهلال را با چهار گل در هم بکوبد و در جایگاه سوم قرار گیرد.

عکس از تقابل موسیمانه و الهلال نتیجه دیدار الاهلی مصر و الهلال عربستان در دیدار رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۱ + ترکیب الهلال در آن مسابقه

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها