|

صحبت های تند امید نورافکن علیه اکرم عفیف

بازیکن تیم ملی ایران که مامور مهار اکرم عفیف در بازی دیشب بود، از پیروزی پرگل ایران صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 امید نورافکن  بازیکن تیم ملی ایران می گوید کاش بازی ایران و قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می شد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ تیم ملی فوتبال ایران در دور چهارم از مرحله سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، سه شنبه ۲۴ مهر در امارات رو در روی تیم ملی قطر قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک نمایش برتر، با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد.

امید نورافکن ، که در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار گرفت پس از بازگشت این تیم به ایران گفت:

وقتی با بازیکنان تیم صحبت می‌کنیم برای ما جای سوال دارد که چطور شد بازی برابر قطر در جام ملت‌های آسیا را از دست دادیم. من در آن تورنمنت نبودم اما غصه عجیبی تا قبل از این بازی در وجودم بود.

وی ادامه داد:

قبل از بازی، بازیکنان بزرگ‌تر در رختکن صحبت‌هایی انجام دادند که عالی بود و با انرژی وارد زمین شدیم و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر تیم ملی را شاهد بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و قطر به معنای واقعی مغلوب شد. امیدوارم در دو بازی آینده برابر کره شمالی و قرقیزستان که تیم‌های دست و پا بسته‌ای هم نیستند بتوانیم امتیازات کامل را جمع کنیم.

نورافکن در خصوص حضورش در پست‌های مختلف و بازی در پست دفاع چپ گفت:

وقتی پست من تغییر کرد اولین چیزی که به ذهنم آمد این بود که خیلی‌ها در ایران منتظر خوب بازی کردن ما بودند و خدا را شکر تا حدی توانستم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. در سمت دیگر هم میلاد محمدی نشان داد خیلی خوب اکرم عفیف را مهار کرد.

وی در پاسخ به این سوال که در ملوان شاهد نسخه‌ای جدید از امید نورافکن هستیم و به عنوان کاپیتان عملکرد خوبی داشته است و هماهنگی بالا با مهدی قایدی در دیدار برابر قطر گفت:

خدا را شکر دیروز مهدی قایدی و همه بازیکن‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند. اما باز هم باید کار کنیم و نقطه ضعف‌ها را برطرف سازیم. در خصوص باشگاه هم هنوز کار خاصی انجام نداده‌ام. هدف‌های بزرگی در ملوان داریم. بازیکنان و کادر فنی خوب و پرتلاشی داریم و امیدوارم به اهدافمان برسیم.

وی در خصوص میزبانی امارات گفت: 

قلبا جای تأسف دارد که نتوانستیم در کشور خودمان میزبان باشیم. تصور کنید اگر بازی در استادیوم آزادی با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شد چقدر زیبا تر بود و حس و حال خوبی به مردم می‌داد. اگر با ۴ گل در تهران برنده می‌شدیم خیلی بهتر بود. اما اماراتی‌ها هم هر کاری که می‌توانستند انجام دهند برای ما انجام دادند و میزبانی خوبی داشتند.

وی در پایان در خصوص اکرم عفیف که می‌خواست بازی را به جنجال بکشاند گفت:

او می‌خواست با مهدی طارمی و سردار آزمون چلنج داشته باشد. اما بازیکنان نشان دادند که عفیف در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد با بازیکنان ما چلنج داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها