|

صحبت های ملی پوش سابق علیه اکرم عفیف

بیژن طاهری در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه دیدار با قطر صحبت کرد‌.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه میزبان تیم ملی قطر است. بیژن طاهری کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد تیم ملی در دیدار با ازبکستان در گفت‌وگو با  مهر ، اظهار داشت:

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ دیدارهای ملی مانند ۱۰، ۱۵ سال پیش نیست که برخی از تیم‌ها ضعیف باشند و تیم ملی کشورمان بتواند آنها را به راحتی شکست دهد و آن دوران گذشت. فوتبال ازبکستان نسبت به سال‌های قبل خیلی پیشرفت کرده است و دو بازیکن کلیدی این تیم (اوستون ارونوف و جلال الدین ماشاریپوف) در دو تیم پایتخت و پر طرفدار ایران یعنی پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند و از بازیکنان تأثیرگذار این دو تیم نیز به شمار می‌روند و چشم و امید هواداران نیز به شمار می‌روند.

طاهری در پاسخ به این سوال که تیم ملی کشورمان در سه بازی که انجام داده گلی را دریافت نکرده است و یکی از بهترین خطوط دفاعی را دارد اما در خط حمله ما فقط دو گل به ثمر رساندیم گفت:

از ۵۰ سال گذشته به یاد دارم که همیشه به تیم ملی انتقاد می‌کردند چه آن زمان که در فوتبال پولی نبود چه حالا که میلیاردها تومان پول وارد فوتبال می‌شود. این انتقادها همیشه وجود دارد و از بین نخواهد رفت.

طاهری در رابطه با دیدار با قطر و حضور بازیکنانی مانند اکرم عفیف و معز علی که سابقه گلزنی به تیم ما را دارند، گفت:

این حرفی که بیان می‌کنم از روی غرض‌ورزی نیست، اگر بازیکنی مانند اکرم عفیف در فوتبال ما حضور داشت در حد بازیکنان درجه دو، سه می‌شد. حالا این بازیکن توانسته به تیم ملی کشورمان و استقلال گلزنی کند اما سطح او از خیلی از بازیکنان ما کمتر است. من به شما قول می‌دهم که می‌توانیم قطر را با نتیجه خیلی خوب شکست دهیم و امثال اکرم عفیف و… هم باید سر جای خودشان بنشیند تا هیچ وقت دیگر برای ایرانی جماعت کُری خوانی نکنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها