|

قرارداد ستاره بارسلونا به زودی تمدید خواهد شد

حضور فلیک روی نیمکت بارسلونا باعث شده است که احتمال تمدید قرارداد آرائوخو با این باشگاه افزایش پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

آرائوخو در چند سال اخیر همیشه یکی از مدافعان قدرتمند و مهم بارسلونا بوده که توانسته است نقش کلیدی را در خط دفاعی این تیم ایفا کند و به بازیکنی مورد اعتماد برای سرمربیان بارسا تبدیل شود، هرچند در چند ماه اخیر به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی اروگوئه گریبانگیرش شد در ترکیب بارسا حضور نداشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ قرارداد این بازیکن با بارسلونا در تابستان ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و صحبت درباره تلاش مدیران باشگاه برای امضای قرارداد جدید با او از مدت‌ها قبل مطرح بود و به نظر می‌رسد که حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم توانسته است تاثیر بسیار مثبتی روی تصمیم این بازیکن برای امضای قرارداد جدید داشته باشد.

موندو دیپورتیوو مدعی شده است که پروژه ورزشی بلند مدت بارسلونا برای تمدید قرارداد این ستاره اهل اروگوئه اهمیت بسیاری دارد و یکی از دلایل اصلی متقاعد شدن برای امضای قرارداد جدید با این باشگاه است.

2060851

اما در عین حال از زمانی که فلیک روی نیمکت این تیم نشسته باعث شده که نظر آرائوخو به ادامه مسیرش در بارسلونا بسیار مثبت باشد چون معتقد است که این مربی آلمانی می‌تواند باعث پیشرفت این تیم شود و همین موضوع شانس تمدید قراردادش را روز به روز بیشتر افزایش می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها