|

بارسلونا 100 میلیون می گیرد، ستاره اش را می فروشد

بارسلونا معتقد است فروش مدافع میانی اروگوئه‌ای آنها با قیمت 100 میلیون یورو، منابع مالی برای جذب یک ستاره را تامین می کند.

لینک کوتاه کپی شد

 

 

به نوشته نشریه کاتالانی اسپورت، بارسلونا برچسب قیمتی 100 میلیون یورویی برای رونالد آرائوخو تعیین کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بارسلونا امیدوار است که این مبلغ، فضای مالی لازم برای جذب یک بازیکن جدید، به خصوص در پست هافبک دفاعی یا مهاجم را فراهم کند. لازم به ذکر است که بارسلونا برای فصل آینده مدافعان میانی زیادی در اختیار دارد، از جمله اریک گارسیا، ژول کونده، میکائیل فایه، آندریاس کریستنسن، آرائوخو، پائو کوبارسی و اینیگو مارتینز.

ژاوی قبلاً با گارسیا در مورد بازگشتش صحبت کرده و به مارتینز در مورد ماندن او در تیم اطمینان داده است. کوبارسی هم استعداد بارساست و جزو گزینه‌هایی است که غیرقابل فروش است، اما بازیکنان مازاد در ترکیب وجود دارند. برچسب 100 میلیونی و مشتریان آرائوخو

در میان مدافعان متعددی که بارسلونا دارد، آرائوخو به عنوان محتمل‌ترین گزینه خروج به نظر می‌رسد. این مدافع اروگوئه‌ای که سابقه بازی در بارسلونا اتلتیک را هم در کارنامه خود دارد، با توجه به ارتقاء قریب‌الوقوع قراردادش، انتقالش برای بارسلونا سود خالص به ارمغان خواهد آورد. در حالی که بارسلونا هنوز مذاکرات رسمی را آغاز نکرده است، آنها در آینده نزدیک منتظر پیشنهادات دریافتی هستند. این باشگاه خواهان مبلغ قابل توجهی در حدود 100 میلیون یورو است و بایرن مونیخ به عنوان پیشتاز در رقابت برای امضای قرارداد با او ظاهر شده است.

انتظار می‌رود رقبای دیگر، از جمله منچستریونایتد با توجه به تلاش دائمی آنها برای تقویت تیم و قدرت مالی که در اختیار دارند، به این رقابت بپیوندند. با نزدیک شدن به پایان فصل، زمان رو به پایان است و بایرن مونیخ می‌تواند با ارائه یک بسته حقوقی وسوسه‌انگیز برای آرائوخو وارد عمل شود و زمینه را برای جدایی او از بارسلونا تا پایان فصل فراهم کند.

بارسلونا معتقد است که این امر نقدینگی مورد نیاز را به باشگاه تزریق می‌کند و امکان خرید یک بازیکن، چه مدافع میانی و چه مهاجم را که توسط ژاوی به عنوان اولویت برای تقویت تیم مشخص شده، فراهم می‌کند. گفته می‌شود که قرار است نمایندگان آرائوخو با دکو برای بررسی این وضعیت در حال تغییر دیدار کنند. پس از وعده قبلی باشگاه برای تجدید نظر در قرارداد به نظر می‌رسد که باشگاه حالا تمایل به یک فروش بزرگ دارد و آرائوخو این گزینه فروش بزرگ خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها