|

سرمربی فوتبال ناشنوایان برکنار شد

امروز یکشنبه ۲۲ مهر طی حکمی از سوی مصطفی نکو لعل آزاد رییس فدراسیون و با پیشنهاد کمیته فنی، قادر تیموری سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان شد.

لینک کوتاه کپی شد

دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان از ۱۰ تا ۱۸ آذر به میزبانی مالزی برگزار می‌شود که امروز یکشنبه ۲۲ مهر طی حکمی از سوی مصطفی نکو لعل آزاد رییس فدراسیون و با پیشنهاد کمیته فنی، قادر تیموری سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ این تغییرات در حالی در کادر فنی فوتبال ناشنوایان انجام شده است که سلکی رییس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به این تغییرات، اظهار کرد: ۱۳ سال است که ریاست انجمن فوتبال ناشنوایان را برعهده دارم و در طی این سال‌ها به عنوان اسپانسر در کنار تیم بودم تا خللی به این تیم برای شرکت در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک وارد نشود.

امروز در غیاب من و بدون این که در جریان تغییرات باشم کادر فنی فوتبال را که مدیر فنی آن را اصغر حاجیلو برعهده داشت برکنار کردند و دوباره قادر تیموری را که طی دو دوره حضورش هیچ نتیجه مثبتی برای این تیم نداشت جایگزین علیرضا سقاییان کردند.

وی گفت: برای آماده سازی بهتر تیم فوتبال ناشنوایان تا به امروز با توجه به بدهی فدراسیون سعی کرده‌ام تمام هزینه‌ها را از جیب خود پرداخت کنم تا در بهترین شرایط تیم را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم. قطعا این تغییرات لطمه بزرگی به تیم فوتبال ناشنوایان در بازی‌های آسیایی خواهد زد.

اما مصطفی نکولعل‌آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان درباره انتقاد رئیس انجمن فوتبال ناشنوایان درباره برکناری کادرفنی بدون اطلاع او گفت: ما تنها برای سرمربی ابلاغ زدیم نه برای کل کادرفنی آن هم بخاطر ضعف عملکردی سرمربی تیم بود که نمی‌توانست با بازیکنان ناشنوا ارتباط برقرار کند. به طوری که در جریان اردوی قبلی از ۲۲ نفری که به اردو دعوت کرده بودیم ۱۱ نفر قهر کردند و دیگر به اردو نیامدند.

وی افزود: کار کردن با افراد ناشنوا کار سختی است و ما به دلیل اینکه در آستانه بازی‌های اسیایی قرارداریم مجبور شدیم کسی را برای تیم فوتبال ناشنوایان بیاوریم که قبلا تجربه کار کردن با این تیم را داشته و می‌داند چگونه با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

هدف ما بر این است تا بتوانیم در زمان باقیمانده نظم خاصی را به اردو بدهیم و بازیکنان اصلی تیم را دوباره به تیم برگردانیم تا در بازی‌های آسیایی دچار مشکل نشویم. من می‌دانم سرمربی قبلی این تیم فرد توانمندی بود اما زمانی که نمی‌تواند با بازیکنان ارتباط برقرار کند و ضعف عملکردی دارد، مجبور نیستیم از چنین فردی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون در ادامه افزود: به هر صورت اگر سلگی از این موضوع ناراحت است باید بگویم که من قبل از هرگونه ابلاغ به او پیام دادم و او را در جریان تغییرات قرار دادم اما متاسفانه او حاضر نشد در مراسم تودیع و معارفه شرکت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها