|

(عکس) زهرا قنبری کیست که از جنجال بپا کرده عذر میخواهد؟ + بیو گرافی

زهرا قنبری از برجسته‌ترین بازیکنان فوتبال زنان ایران که در 14 اسفند 1370 در استان کرمانشاه به دنیا آمد و از نوجوانی به فوتبال علاقه‌مند بود.

لینک کوتاه کپی شد

زهرا قنبری یکی از برجسته‌ترین بازیکنان فوتبال زنان ایران است. او در 14 اسفند 1370 در کنگاور، استان کرمانشاه به دنیا آمد و از نوجوانی به فوتبال علاقه‌مند بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ فعالیت حرفه‌ای خود را ابتدا با فوتسال شروع کرد و سپس وارد دنیای فوتبال شد. قنبری در تیم‌هایی چون پیکان تهران، وچان کردستان، و در حال حاضر در تیم خاتون بم بازی می‌کند.

او به عنوان یکی از مهاجمان برتر فوتبال زنان ایران شناخته می‌شود و در فصل‌های مختلف لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به عنوان برترین گلزن انتخاب شده است.

زهرا قنبری همچنین به عنوان اولین زن لژیونر فوتبال ایران در لیگ عراق برای تیم گاز شمال کرکوک بازی کرده است. در سطح بین‌المللی، او عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران است و با 16 گل ملی، به عنوان برترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال زنان ایران شناخته می‌شود​.

ماجرای عذرخواهی چیست؟

تیم فوتبال خاتون بم، در گروه ب از اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۲-۱ مقابل کالج دانش‌پژوهان تایلند، به جمع هشت باشگاه برتر فوتبال زنان آسیا پیوست.

پس از شگفتی‌سازی و صعود دور از انتظار خاتون بم به جمع ۸ باشگاه برتر آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، عکس‌های شادمانی زهرا قنبری و نگین زندی را منتشر کرد. در پی انعکاس وسیع این اتفاق تاریخی و بازتاب گستردهٔ عکس‌ها در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، باشگاه خاتون بم، بیانیه‌ای را منتشر کرده است.

خاتون می‌گوید تصویر منتشر شده، حاصل اتفاق طبیعی فوتبالی، و در آن لحظه، خارج از اختیار گلزن این تیم بوده.

در این بیانیه آمده است: «متاسفانه باز هم برخی رسانه‌های معاند به صورت هماهنگ اقدام به بازنشر و سوءاستفاده از آن در راستای اهداف خود نموده که این اقدام به هیچ عنوان ارتباطی با خاتون بم ندارد و مورد تایید نمی‌باشد.»

gT3ifV4udx4Q

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها