|

تکلیف محل برگزاری بازی استقلال و النصر روشن شد

AFC با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال، برگزاری این دو دیدار در کشور ثالث را خبر داده است.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس برنامه اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرار بود استقلال ایران و النصر عربستان در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان از ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه (یک آبان) در ورزشگاه شهدای شهر قدس و تراکتور ایران و روشن تاجیکستان در چارچوب هفته سوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا زا ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه (دوم آبان) در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند.

 به گزارش «شایانیوز»   به نقل از ایسنا؛ در هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر انتقال میزبانی ایران از بازی‌های بین‌المللی فوتبال به کشور ثالث مطرح شد که در همین راستا دیدار ۲۴ آبان ایران و قطر به کشور ثالث منتقل شد. البته فدراسیون فوتبال برای برگزاری این دیدار که قرار بود در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود، سه پیشنهاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد و منتظر پاسخ AFC است.

حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد که AFC با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده که دیدار‌های استقلال ایران - النصر عربستان و تراکتور ایران - روشن تاجیکستان هم در کشور ثالث برگزار خواهند شد. قرار است باشگاه استقلال ورزشگاه میزبان در کشور ثالث را به AFC اعلام کند، اما باشگاه تراکتور ابتدا باید با مذاکره با باشگاه روشن تاجیکستان امکان جابجایی دیدار رفت و برگشت (میزبانی و مهمانی) را از این باشگاه جویا شود و در صورت مخالفت این باشگاه تاجیکستانی، کشور ثالث را به AFC اعلام کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها