|

سرانجام بازی استقلال و النصر در کجا برگزار می‌شود؟

با توجه به درخواست عربستانی‌ها از AFC و تاکید آنها بر بازی نکردن با استقلال در ایران، AFC باید کشور دیگری را برای بازی این دو تیم برگزیند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که قرار است تیم‌های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند، اما ابهامات زیادی پیرامون محل برگزاری این دیدار وجود دارد. رسانه‌های عربستانی از احتمال برگزاری این بازی در کشور ثالث خبر می‌دهند.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از طرفداری؛ طبق گزارش رسانه‌های عربستانی، باشگاه النصر با فدراسیون فوتبال عربستان در خصوص انتقال این بازی به کشور بی‌طرف مذاکره کرده است. هرچند که هنوز درخواست رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد که AFC با توجه به شرایط منطقه‌ای، احتمال تغییر محل برگزاری این بازی را جدی گرفته است.

این در حالی است که پیش از این نیز بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به دلیل مسائل امنیتی به کشور ثالث منتقل شده بود. تصمیم AFC در مورد بازی استقلال و النصر می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روند برگزاری سایر بازی‌های تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها