|

استقلال به دنبال جذب مهاجم خارجی

استقلال می‌تواند یک بازیکن آزاد جذب کند و مدیران این باشگاه برای حل مشکل گلزنی به دنبال جذب یک مهاجم آزاد هستند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال به زعم بسیاری از کارشناسان عملکرد مطلوبی در نقل و انتقالات پیش فصل داشته و با جذب بازیکنان بزرگ موفق شده تیم را به خوبی تقویت کند، اما چرا استقلال نتوانست در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی به دست آورد به طوری که سرمربی‌اش از کار برکنار شد، سوالی است که پاسخ سرمربی سابق را می‌طلبد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از شهرآرانیوز؛ به زعم کارشناسان مدیران باشگاه استقلال در نقل و انتقالات موفق بودند و هیچ گزینه‌ای نبود که باشگاه استقلال نتواند آن را به خدمت بگیرد. یکی از دلایل مهم برکناری نکونام نیز همین بود که نتوانست از ظرفیت‌هایی که برایش ایجاد شده نهایت بهره و استفاده را ببرد و به نوعی خرید‌هایی که انجام داد بی اثر بود.

مدیران باشگاه استقلال، اما بعد از انتخاب سرمربی موقت قصد دارند از ظرفیت جذب یک بازیکن آزاد نیز نهایت استفاده را ببرند و با بازیکنی که توانایی گلزنی داشته باشد، مذاکرات نهایی را انجام داده و عقد قرارداد نمایند.

علاوه بر مشکلاتی که در ساختار دفاعی استقلال وجود دارد، این تیم در بخش هجومی نیز وضعیت مطلوبی ندارد و مهاجمان نتوانستند عملکرد مناسبی از خود به جا بگذارند.

به همین دلیل باشگاه استقلال به دنبال جذب مهاجم آزاد جدید است تا از پس مشکلاتی که در خط حمله به وجود آمده برآیند و به نوعی بر مشکلات فائق آیند. در همین راستا تحقیقات باشگاه استقلال در راستای جذب مهاجم آزاد خارجی جدید آغاز شده تا شاید در اندک زمانی این ماموریت به سرانجام رسیده و استقلال درخط حمله خود بازیکن جدیدی را جذب کند.

شنیده می‌شود اگر مهاجم جدید به خدمت گرفته شود، یکی از میان بلانکو یا رمضانی از استقلال کنار گذاشته خواهند شد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها