|

نکونام استعفا نداده است؛ خبرسازی برای خاموش کردن اعتراضات!

بر خلاف اخبار منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای سرمربی استقلال، جواد نکونام هیچ استعفایی نداده است

لینک کوتاه کپی شد

بر خلاف اخبار منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای سرمربی استقلال، جواد نکونام هیچ استعفایی نداده و ظاهرا کماکان به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، داستان از شایعاتی بود که دیشب و بعد از باخت استقلال در دربی منتشر شد که بر اساس آن، نکونام در رختکن با بازیکنان تیمش خداحافظی کرده است اما اصلا این اتفاق هم نیفتاده است.

اگرچه این خبر هم دیشب تکذیب شد اما امروز و ساعاتی بعد از تجمع هواداران معترض و عصبانی استقلال جلوی ساختمان این باشگاه و شعارهای تند آنها علیه جواد نکونام، فرشید سمیعی و احمد شهریاری، دو رسانه که یکی از آنها سایت خبری نزدیک به نکونام محسوب می‌شود و دیگری هم یکی از مشاوران رسانه ای مدیرعامل استقلال در آن رسانه حضور دارد.

خبر استعفای سرمربی استقلال را منتشر کردند و مدعی شدند که قرار است هیات مدیره استقلال در محل هلدینگ خلیج فارس تشکیل جلسه دهد و استعفای نکونام را بررسی کند.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، نه تنها خبری از تشکیل جلسه هیات مدیره نبوده بلکه خبری از استعفای شفاهی و کتبی نکونام و ارایه آن به رییس هیات مدیره استقلال نبوده است.

سرمربی استقلال لیست مسافران قطر را هم تحویل باشگاه داده که در آن نام چند لیدر هم دیده شده است.

به نظر می‌رسد هدف از انتشار خبر استعفای نکونام در این دو رسانه، آرام کردن هواداران معترض استقلال و خاموش کردن اعتراض ها بوده که از دیشب و حتی قبل از پایان نیمه اول دربی، شدید علیه نکونام موضع گرفته و خواهان اخراج و برکناری و استعفای او شده بودند.

حالا خبر آمده نکونام در دو بازی السد و هوادار هم سرمربی استقلال است و اگر به قرار به رفتن نکونام،‌ حداقل تا یکی دو هفته آینده نخواهد بود و به پس از فیفادی موکول می شود.

در هر حال خشم هواداران استقلال با فرض استعفای نکونام هم کم نمی شود و آنها از مدیران باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس کم نمی شود و مطمئنا تکذیب خبر استعفای نکونام، آنها را خشمگین تر و عصبانی تر هم خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها