|

زمزمه هایی از گوشه و کنار؛ نکونام بار خود را به قصد ترک استقلال بسته؟

بر اساس ادعای چند رسانه، سرمربی استقلال از سمت خود استعفا داده است.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس ادعای چند رسانه، سرمربی استقلال از سمت خود استعفا داده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، شکست استقلال در دربی، آن هم در روزی که نمایش شاگردان جواد نکونام، بسیار ضعیف بود، باعث شد انتقادها از سرمربی استقلال در فضای مجازی، به اوج برسد و طرفداران این تیم خواهان اخراج سرمربی تیمشان شوند.

اگرچه رئیس هیات مدیره استقلال، به شدت از نکونام و عملکرد تیمش حمایت کرده اما بعد از تجمع هواداران مقابل باشگاه استقلال، حالا برخی رسانه‌ها از استعفای جواد نکونام خبر داده‌اند.

خبرگزاری برنا به عنوان رسانه وزارت ورزش مدعی شده که جواد نکونام پس از کسب نتایج اخیر در استقلال، از سمت خود به عنوان سرمربی این باشگاه استعفا داد. هیات مدیره استقلال برای بررسی این مساله تا ساعاتی دیگر تشکیل جلسه خواهد داد تا تکلیف نیمکت استقلال مشخص شود.

به جز برنا، یک سایت خبری پربیننده که رسانه نزدیک به نکونام هم محسوب می‌شود، خبر استعفای او را کار کرده و در این زمینه نوشته است: نکونام روی تصمیمی که شب گذشته در رختکن تیم گرفته بود ماند و پس از آنکه از بازیکنان تیم خداحافظی کرده بود، متن استعفای خود را به احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه تحویل داد.

توضیح فوتبالی: با توجه به اینکه قرار است هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه دهد، باید دید شهریاری – که دیشب همه جوره پشت نکونام ایستاده بود – به همراه سمیعی و سایر اعضای هیات مدیره، چه تصمیمی در قبال این استعفا خواهد گرفت. شاید هم مخالفت کنند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها