|

اتفاقی عجیب در خصوص پیراهن های شاگردان یحیی

فولاد روز سه‌شنبه مقابل آریو اسلامشهر به میدان رفت در جریان این مسابقه اتفاق عجیبی رخ داد که مربوط به پیراهن‌های قرمزپوشان اهوازی است.

لینک کوتاه کپی شد

بعضی از بازیکنان فولاد در بازی دوستانه اخیر این تیم پیراهن‌هایی را بر تن کردند که متعلق به نفرات جداشده این تیم بود!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، فولاد خوزستان روز سه‌شنبه در دیداری تدارکاتی مقابل آریو اسلامشهر به میدان رفت و به تساوی یک بر یک رسید. در جریان این مسابقه دوستانه اتفاق عجیبی رخ داد که مربوط به پیراهن‌های قرمزپوشان اهوازی است.

در تصاویری که بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد از بازی دوستانه اخیر منتشر کرده، مشخص است که مسئولان پشتیبانی این تیم پیراهن‌هایی را برای بازی در اختیار بازیکنان گذاشتند که مربوط به فصل گذشته است.

در تصاویر مشخص است که پیراهن علی شجاعی بر تن شاهین توکلی مدافع این تیم است و همچنین سلیمانی مهاجم جدید فولاد هم پیراهن مربوط به محمدرضا غبیشاوی را بر تن کرده است. جالب اینکه غبیشاوی و شجاعی هر دو به طور رسمی از فولاد خوزستان جدا شده‌اند و جایی در این تیم ندارند.

با توجه به اینکه هنوز پیراهن‌های جدید فولادی‌ها به دست آن‌ها نرسیده، شاگردان یحیی گل‌محمدی از پیراهن‌های بازی‌های سال گذشته استفاده کردند و به همین خاطر نام برخی بازیکنان جدا شده این تیم در زمین بازی دوستانه دیده می‌شد!

2135235_941

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها