|

ساعت بازی پرسپولیس و فولاد امروز 18 اسفند

تیم‌های پرسپولیس و فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. این دو تیم که در هفته‌های گذشته شرایط نسبتا مشابهی را پشت سر گذاشته اند نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این مسابقه دارند. اهوازی‌ها بعد از کش و قوس‌های فراوان در نهایت احمد ال نعمه را بعنوان مربی موقت خودشان انتخاب کردند و امیدوارند با این مربی به شرایط خودشان در جدول سروسامانی بدهند. البته این مربی هم در دو مسابقه‌ای که روی نیمکت فولاد نشسته نتایج قابل قبولی کسب کرده است. در سوی مقابل، اما سرخ پوشان تهرانی که با اوسمار وارد دور برگشت مسابقات شده اند فعلا نتایج قابل قبولی کسب کرده اند و هواداران از روند این تیم رضایت کامل دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، پرسپولیس برای این بازی محرومی ندارد، اما چند بازیکن این تیم از جمله گولسیانی مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند. در تیم فولاد هم سینا مریدی و سینا شاه عباسی دو بازیکنی هستند که به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند فولاد را مقابل پرسپولیس همراهی کنند.

تیم‌های پرسپولیس و فولاد تاکنون ۴۲ بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین پرسپولیس ۲۰ بار و فولاد ۱۰ بار به پیروزی رسیده‌اند و ۱۲ جدال دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین بازی رفت بین پرسپولیس و فولاد با نتیجه ۲ بر صفر به سود سرخ پوشان تهرانی همراه بود.

در حال حاضر پرسپولیس با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و فولاد با ۱۹ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی