|

ستاره تیم ملی ترکیه در یورو 2024 با محرومیت مواجه می شود؟

تحقیقات یوفا در خصوص حرکت جنجالی مریح دمیرال در بازی با اتریش آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

میرر،  مریح دمیرال، مدافع تیم ملی ترکیه پس از انجام یک خوشحالی در جریان پیروزی مقابل اتریش که مرتبط با گروه‌های افراطی راست‌گرای ترکیه است، مورد تحقیق یوفا قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ دمیرال که در این دیدار دو گل به ثمر رساند، با حرکتی که پس از گل اول خود انجام داد، جنجال‌آفرین شد. او در ثانیه 58، سریع‌ترین گل تاریخ مراحل حذفی یورو را به ثمر رساند و پس از آن، حرکتی بسیار خبرساز انجام داد. این حرکت بلافاصله در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و برخی از کاربران آن را به گروه‌های افراطی راست‌گرای ترکیه مرتبط دانستند.

خوشحالی جنجالی مریح دمیرال در بازی ترکیه و اتریش

یوفا در بیانیه‌ای اعلام کرد:

به دنبال بازی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو 2024 بین اتریش و ترکیه که در تاریخ 2 جولای 2024 در شهر لایپزیش آلمان برگزار شد، طبق ماده 31 بند 4 مقررات انضباطی یوفا، به دلیل رفتار نامناسب ادعایی مریح دمیرال، بازیکن تیم ملی فوتبال ترکیه، تحقیقاتی آغاز شده است.

دمیرال پس از مسابقه در مورد دلیل انجام این حرکت توضیح داد و گفت:

من یک خوشحالی خاص در ذهن داشتم، چیزی که به هویت ترکی من مرتبط باشد. من به ملیت ترکیه‌ای‌ام فوق‌العاده افتخار می‌کنم و بعد از گلزنی این احساس را عمیقا در خودم حس کردم. می‌خواستم این احساس را به نوعی نشان دهم و این کاری بود که به ذهنم رسید.

با این حال، توضیحات دمیرال نتوانست جلوی جنجال‌ها را بگیرد و یوفا همچنان در حال بررسی این موضوع است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها