|

آمار فاجعه رونالدو در یورو 2024

"اشک‌ها و لبخندها" نزدیک‌ترین تعبیری است که می‌توان از بازی امشب کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل اسلوونی یاد کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

در دیدار مقابل اسلوونی، کریستیانو رونالدو یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های دوران حرفه‌ایش را به معرض نمایش گذاشت به طوری‌که طبق نمره‌دهی سایت معتبر فوت‌موب او با نمره 6.3 بدترین بازیکن پرتغال در این مسابقه بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رونالدو در بازی مقابل اسلوونی یک موقعیت مهم گلزنی را در دقیقه 89 خراب کرد و در دقیقه 105 مسابقه هم یک پنالتی را از دست داد تا شب بسیار بدی را پشت سر بگذارد.

اگر فکر می‌کنید که این تنها آمار بد رونالدو در این مسابقه است، ادامه این مطلب را بخوانید. رونالدو در بازی مقابل اسلوونی در مجموع 8 شوت داشت که هیچ‌کدام از آنها به گل تبدیل نشد. او سه ضربه ایستگاهی هم در این مسابقه زد که دو مورد از آن به بیرون رفت و یک ضربه هم که به وسط دروازه نواخته شد با سیو اوبلاک همراه بود.

بدترین بازیکن یورو 2024 در آمار نرخ تبدیل شوت به گل

کریستیانو رونالدو در مجموع و در چهار مسابقه‌ای که برای پرتغال در یورو 2024 به میدان رفته است، 20 مرتبه اقدام به شوت‌زنی کرده که هیچ‌کدام از شوت‌های او منجر به گل نشده است تا کاپیتان پرتغال از این حیث بدترین رکورد این تورنمنت را در اختیار داشته باشد. اگر بخواهیم به آمار کلی تاریخ جام ملت‌های اروپا از این حیث بپردازیم، تنها ۴ بازیکن در تاریخ یورو آماری بدتر از رونالدو در گل نشدن شوت‌ها به ثبت رسانده‌اند:

  • دکو - ۲۴ شوت در یورو ۲۰۰۴
  • فرناندو هیرو - ۲۳ شوت در یورو ۱۹۹۶
  • کوین دی‌ بروین - ۲۱ شوت در یورو ۲۰۱۶
  • دنی اولمو - ۲۱ شوت در یورو ۲۰۲۰

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها