|

حقوق ژاوی در بایرن مشخص شد

به نظر بایرن مونیخ و ژاوی سیمونز با یکدیگر به توافق رسیده‌اند

لینک کوتاه کپی شد

از آنجایی که ژاوی سیمونز تمایلی به بازگشت ندارد و پاری سن ژرمن هم به دلیل رسیدن بخشی از پول انتقال به آیندهوون، قصد فروش بازیکنش را ندارد، انتظار می‌رود سیمونز در یک انتقال قرضی به یک باشگاه دیگر بپیوندد.

 به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ در حال حاضر لایپزیش و بایرن مونیخ جدی‌ترین مشتریان این هافبک هلندی هستند و با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ اما همان‌طور که قبل‌تر در طرفداری خواندید، گویا یک توافق اولیه میان سیمونز و بایرن شکل گرفته است.

به گفته فابریس هاوکینز از رادیو مونت کارلو؛ بایرن مونیخ بر سر حقوق ناخالص شش میلیون یورویی که امکان افزایش تا 12 میلیون یورو ناخالص را نیز دارد، با ژاوی سیمونز به توافق رسیده است. اکنون باواریایی‌ها در حال مذاکره با پاری سن ژرمن هستند؛ اما لایپزیش همچنان در این رقابت حضور دارد.

مذاکرات بر سر یک انتقال قرضی بدون بند خرید یا یک انتقال قرضی همراه با بند خرید ادامه دارد. بدون توجه به اینکه چه باشگاهی در نهایت سیمونز را جذب می‌کند، جزئیات و شرایط نهایی قرارداد مشخص خواهد شد. گفتنی است قرارداد ژاوی سیمونز با  پاری سن ژرمن  تا سال 2027 اعتبار دارد و هنوز سه فصل دیگر از آن باقی‌مانده است. او در فصلی که گذشت توانست از خود آمار خوب 10 گل و 15 پاس گل را برای ساکسون‌ها ثبت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها