|

بایرن مونیخ به دنبال گزینه نقل و انتقالات بارسلونا

مکس ابرل که علت حضور ژاوی سیمونز در لایپزیش بود، اکنون بسیار مشتاق حضور این بازیکن در بایرن مونیخ است

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد قرضی ژاوی سیمونز با لایپزیش تا پایان همین فصل اعتبار داشت و گویا این بازیکن تمایلی ندارد به پاری سن ژرمن بازگردد. به همین خاطر تاکنون گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده او انجام شده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ به گفته کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛  بایرن مونیخ  علاقه بسیار زیادی به  ژاوی سیمونز  دارد و این بازیکن 21 ساله یکی از اهداف اصلی باواریایی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است.  مکس ابرل  عضو هیئت مدیره، تلاش می‌کند تا این انتقال را انجام دهد.

پاری سن ژرمن تمایلی به فروش ژاوی سیمونز ندارد

پاری سن ژرمن  نمی‌خواهد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، ژاوی سیمونز را بفروشد زیرا در صورت فروش این هافبک هلندی، 20 درصد از مبلغ انتقال به آیندهوون می‌رسد اما این بند تنها در این پنجره تابستانی اعتبار دارد.

به همین خاطر، پاریسی‌ها تمایل دارند سیمونز در یک انتقال قرضی به باشگاه دیگری بپویندد تا مجبور به پرداخت هیچ پولی به  آیندهوون  نباشند و سپس در سال 2025، آن‌ها در صورت فروش این بازیکن می‌توانند مبلغ کامل انتقال او را دریافت کنند. گفتنی است قرارداد سیمونز با پاری سن ژرمن تا سال 2027 اعتبار دارد. او در فصلی که گذشت برای  لایپزیش  توانست از خود آمار عالی 10 گل و 15 پاس گل را ثبت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها