|

ستاره اسلواکی: بارسلونا پیشنهاد دهد قبول می کنم

استانیسلاو لوبوتکا تمایل دارد راهی بارسلونا شود.

لینک کوتاه کپی شد

استانیسلاو لوبوتکا ، هافبک ۲۹ ساله ناپولی و تیم ملی اسلواکی، یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در یورو ۲۰۲۴ بود. او از مرحله گروهی تا یک‌هشتم نهایی که با شکستی نزدیک مقابل انگلیس از دور مسابقات کنار رفتند، در ترکیب اصلی اسلواکی حضور داشت و عملکردی درخشان ارائه کرد. لوبوتکا به رهبر خط میانی تیم ملی کشورش تبدیل شد و نقشی را که در ناپولی ایفا می‌کند، تکرار کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ توانایی بالای لوبوتکا در بازیسازی و هدایت حملات، تحسین کارشناسان و هواداران را به همراه داشته است. تصادفی نیست که نام او چند ماه در لیست خرید بارسلونا قرار داشت. در واقع، زمانی که ژاوی هرناندز سرمربی بارسا بود، توافق اولیه‌ای با اطرافیان لوبوتکا برای پیوستنش به این تیم در فصل ۲5-2024 حاصل شد، اما تغییر سرمربی بارسلونا و رفتن ژاوی، همه چیز را عوض کرد. به نظر می‌رسد با وجود درخشش لوبوتکا در یورو، بارسلونا فعلاً تمایلی به جذب او ندارد و او در اولویت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه قرار ندارد.

نه نقل از موندو دپورتیوو،  استانیسلاو لوبوتکا تمایل واضح خود را از پیوستن به بارسلونا نشان داد، با این حال اگر ناپولی مجوز خروج او را صادر نکند، مشکلی با ماندن در ناپل ندارد. لوبوتکا گفت: بارسلونا؟ از بچگی طرفدارشان بودم، همان زمانی که دکو و رونالدینیو را داشتند. اگر پیشنهادی برسد، دوست دارم به آنجا بروم. اگر پیشنهادی از یک باشگاه مهم مثل بارسا دریافت کنم، آن را می‌پذیرم، اما با ماندن در ناپولی هم مشکلی ندارم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها