|

پیشنهاد 250 میلیون یورویی برای شاه ماهی بارسلونا

لامین یامال پدیده بارسلونا و اسپانیا محبوبیت زیادی پیدا کرده اما بارسا حتی با پیشنهاد هنگفت و وسوسه‌انگیز پاریسی‌ها نیز او را از دست نمی دهد

لینک کوتاه کپی شد

بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا از نظر مالی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و آنها در تابستان امسال پیش از آنکه به فکر خرید بازیکنی باشند، باید بازیکن بفروشند. اکثریت قریب به اتفاق تیم فعلی هانسی فلیک مجبور است که به پیشنهادات گوش بدهد و اگر پیشنهاد خوبی ارائه شود باشگاه را ترک کند، اما یکی از بازیکنانی که به هیچ وجه در این دسته قرار نمی‌گیرد، لامین یامال است. اعجوبه شگفتی‌ساز باشگاه تحت هیچ شرایطی هیچ‌کجا نخواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از خبرورزشی؛ این بازیکن ۱۶ ساله در ۱۲ ماه گذشته به ستاره‌ای درخشان برای کاتالان‌ها تبدیل شده، تا جایی که نه تنها برای آنها بازیکنی ثابت است بلکه به طور منظم در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا قرار می‌گیرد و در یورو ۲۰۲۴ نیز تاثیرگذار است.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا اوایل سال جاری تایید کرد که پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی برای فروش لامین یامال را رد کرده. نام این باشگاه ذکر نشد اما بعدا مشخص شد که این باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بوده است. قهرمان فرانسه این نوجوان را به عنوان جایگزینی ایده‌آل برای کیلیان امباپه در نظر گرفته اما جذب او به هیچ عنوان آسان نخواهد بود.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا متوجه شده که پی‌اس‌جی در هفته‌های آینده پیشنهادی ۲۵۰ میلیون یورویی ارائه خواهد کرد، اگرچه این پیشنهاد نیز رد خواهد شد. موضع باشگاه روشن است: او تحت هیچ شرایطی فروشی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها