|

پدیده بارسلونا گران ترین خرید تاریخ می شود؟

پاری سن ژرمن تمایل زیادی به جذب لامین یامال به عنوان جانشین کیلیان امباپه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی، حاضر است برای جذب لامین یامال ، پدیده جوان بارسلونا، تمام توان خود را به کار ببندد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ قهرمان لیگ 1 که مدتی است در جستجوی جانشینی برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خود است، لامین یامال را به عنوان گزینه ایده‌آل برای این پست می‌داند. آنها پیش از این در سال جاری پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی (۱۷۲ میلیون پوند / ۲۱۴ میلیون دلار) برای جذب این بازیکن ارائه کرده بودند، اما بارسلونا با این پیشنهاد مخالفت کرد.

حالا طبق ادعای موندو، پاری سن ژرمن با افزایش ۵۰ میلیون یورویی پیشنهاد خود، حاضر است مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو (۲۱۱ میلیون پوند / ۲۳۲ میلیون دلار) برای جذب این نوجوان مستعد بپردازد. این رقم، رکورد جدیدی در تاریخ نقل و انتقالات خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد بارسلونا همچنان تمایلی به فروش این ستاره جوان خود ندارد و بعید است با این پیشنهاد نجومی موافقت کند.

یامال که در حال حاضر ۱۶ سال سن دارد، پس از یک فصل درخشان با پیراهن بارسلونا، به عضویت تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ درآمده و عملکردی قابل قبول از خود به نمایش گذاشته است. پاریسی‌ها معتقدند که او می‌تواند به عنوان یک فوق‌ستاره آینده‌دار، جای خالی امباپه را پر کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیمشان در سال‌های آینده تبدیل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها