|

خشم اشمایکل از تیم ملی آلمان

گلر دانمارک بعد از اینکه کمک داور ویدیویی در جریان شکست دانمارک مقابل آلمان جنجال به پا کرد، از نبود «عقل و منطق» در فوتبال انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دو گل در نیمه دوم توسط کای هاورتس و جمال موسیالا، آلمان را به مرحله یک چهارم نهایی رساند و دانمارکی ها را به شکلی بحث برانگیز حذف کرد. نقطه عطف بازی زمانی بود که گل یواخیم اندرسن به دلیل آفساید میلی متری توماس دلینی مردود اعلام شد. 

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ لحظاتی بعد، اندرسن به دلیل هند در محوطه جریمه خود به طرز بی رحمانه ای پنالتی داد و به هاورتس اجازه داد تا از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کند. کاسپر اشمایکل، دروازه بان دانمارک در مصاحبه با ITW پس از بازی در این مورد گفت:

فکر می‌کنم این حس ترکیبی از ناامیدی، عصبانیت و خشم است. این فوتبالِ امروزی است. من 23 سال است که به طور حرفه ای بازی می کنم و هنوز قوانین را نمی دانم. آفساید، آفساید است. می‌تواند روی خط باشد و نمی‌تواند فقط کمی از خط جلوتر باشد. اگر آفساید است، آفساید است. من نمی دانم این تکنولوژی چقدر قابل اعتماد است، اما مجبوریم به آن اعتماد کنیم.

او در ادامه راجع به ضربه پنالتی آلمان صحبت کرد:  

نمی دانم بازیکن موقعی که در حال دویدن است و توپ از یک متری به دستش زده می شود، چه کاری باید انجام دهد. واقعا نمی دانم که او باید با دستش چه کار کند. شانس با آلمان همراه بود. فکر می‌کنم فوتبال و منطق دیگر نمی توانند کنار هم بیایند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها