|

بازیکن تیم ملی آلمان دست یک هوادار را شکست!

شوت نیکلاس فولکروگ دست یک هوادار تیم ملی آلمان را شکست.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از آغاز بازی آلمان و اسکاتلند از هفته اول مرحله گروهی یورو 2024، دست یکی از اعضای کانون هواداران تیم ملی آلمان با شوت سهمگین نیکلاس فولکروگ شکست.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ در حین گرم کردن بازیکنان تیم ملی آلمان برای بازی مقابل اسکاتلند در ورزشگاه آلیانز آرنا، اتفاقی عجیب و ناخوشایند رخ داد. نیکلاس فولکروگ، مهاجم تیم ملی، در حالی که مشغول شوت زنی به سمت دروازه بود، توپ را با قدرت به سمت تماشاگران شلیک کرد. متاسفانه این شوت به دست یکی از هواداران پر و پا قرص تیم ملی به نام کای فلاتمان برخورد کرد و باعث شکستگی دست او شد. فلاتمان که در ردیف اول و نزدیک به دروازه نشسته بود، از شدت درد فریاد بلندی سر داد و توسط کادر پزشکی ورزشگاه به آمبولانس منتقل شد. او در گفتگو با خبرنگاران بیلد اظهار داشت:

روی برانکارد سرود ملی را خواندم. نمی‌دانستم باید بخندم یا گریه کنم. متاسفانه آرزوی حضور در بازی افتتاحیه را از دست دادم، اما اگر قرار است دست شما به دست فولکروگ شکسته شود، چه زمانی از این بهتر؟!

این اتفاق ناخوشایند واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. بسیاری از هواداران در فضای مجازی برای فلاتمان آرزوی بهبودی کرده و از فولکروگ به خاطر بی‌احتیاطی‌اش انتقاد کرده‌اند. با این حال، فولکروگ از این حادثه بسیار متاسف است و بلافاصله پس از بازی با فلاتمان تماس گرفته و عذرخواهی کرده است. او همچنین قصد دارد یک بسته عذرخواهی شامل یک پیراهن امضا شده و یک پیام محبت‌آمیز برای فلاتمان ارسال کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها