|

استقلال با ثبات به سمت قهرمانی!

ثبات نیمکت مربیگری، خبری خوب برای هواداران استقلال بود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از مدتها سکوت بالاخره در یکی دو روز اخیر خبرهای خوب منتشر و اعلام شد که جواد نکونام برای یک فصل دیگر روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست. قرار نیست حداقل در رأس کادرفنی تغییراتی را شاهد باشیم، شاید در دستیاران تغییراتی اتفاق بیفتد. بهترین تصمیمی که تا الان برای استقلال فصل آینده اتخاذ شده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از خبرورزشی؛ آبی پوشان پایتخت این سالها در تعداد تغییرات و رفت و آمدها در کادر مدیریتی ضربه های فراوانی را متحمل شدند و همین عدم ثبات مدیریتی باعث عدم ثبات در بخش های مختلف باشگاه شد. اینبار حداقل روی نیمکت و پست سرمربیگری زمان برای تغییر و انتخاب گزینه دیگر تلف نمی شود. حال و با شروع رسمی فصل نقل و انتقالات، آبی پوشان باید قدرت خود را در یارگیری نشان دهند. حضور مداوم و مشهود و محکم در نقل و انتقالات، تمدید بازیکنانی که باید یک فصل دیگر بمانند و جذب بازیکنانی که مدنظر سرمربی و مورد تایید مدیریت قرار بگیرند بدون فوت وقت و از دست رفتن زمان اضافه می تواند از استقلال ۱۴۰۳ تیمی سرحال، باانگیزه و قدرتمند بسازد.

وعده زمانی برای تشکیل هیات مدیره و انتخاب اعضا و سپس معرفی مدیرعامل جدید هم باید ظرف چند روز آینده محقق شود و به نتیجه برسد تا آبی پوشان بتوانند پس از فصل ها ناکامی و از دست دادن زمان یک فصل تازه و نو را استارت بزنند. همراهی و همکاری و همفکری مدیریت با کادرفنی می تواند از ناآرامی ها و حاشیه های فصل های گذشته بوجود آمده در باشگاه و تیم استقلال تا حدود بسیاری بکاهد، وقتی جو روی نیمکت و در رأس مدیریت آرام باشد خواه ناخواه این آرامش به درون تیم و روی سکوها منتقل می شود و طبیعتا در نتایج این تیم مشهود خواهد بود.

فعلا بهترین تصمیم از سوی هلدینگ خلیج فارس حفظ سرمربی است و از این به بعد هواداران استقلال امیدوار هستند که کم کم خبرهای خوب و امیدوارکننده ای از سوی مالک جدید باشگاه استقلال بشنوند و ببینند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها