|

تکلیف بلانکو و استقلال روشن شد!

مهاجم آرژانتینی استقلال از تداوم حضور نکونام در این تیم راضی است و انتظار می‌کشد تا زمان شروع تمرینات استقلال به ایران بازگردد.

لینک کوتاه کپی شد

احتمال داده می‌شد بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال در صحبت‌هایی که اخیرا با برخی رسانه‌ها داشته صراحتا اعلام کرده اولویتش استقلال است و جایی جز این تیم بازی نخواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از شهرآرانیوز؛ بلانکو امیدوار است با تداوم حضور نکونام درراس کادر فنی استقلال یک فصل متفاوت را پشت سربگذارد. او فصل پیش هفته‌های متمادی طول کشید تا پایش به گلزنی باز شد و توانست روی روند گلزنی برای استقلال قرار بگیرد و حالا امیدوار است با آشنایی بیشتر با شرایط بازی در استقلال فصل متفاوتی را پشت سربگذارد.

بدون شک حضور نکونام در استقلال انرژی و انگیزه گوستاوو را برای تداوم گلزنی دراستقلال بیشتر خواهد کرد به این دلیل که در تمام ماه‌هایی که  در استقلال گل نمی‌زد و با انتقادات گسترده‌ای مواجه شده بود، نکونام به این بازیکن اعتماد کرد و بی توجه به انتقادات اجازه داد مهاجم آرژانتینی در ترکیب تیمش به میدان برود و با شرایط بازی در این تیم هماهنگ شود.

مهاجم آرژانتینی نیز بعد از پایان لیگ در مصاحبه‌های خود بار‌ها به این موضوع اشاره کرد که در طول فصلی که گذشت نکونام به شدت حامی او بود و اجازه داده با فضای بازی در استقلال آشنا شود. درواقع بلانکویی که درهفته‌های پایانی لیگ برتر تبدیل به یک قطعه زیبا از پازل استقلال شده بود، حاصل اصرار نکونام به تداوم حضور این بازیکن د رترکیب اصلی و بی توجهی به برخی انتقادات بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها