|

بیرانوند از پرسپولیس طلب دارد؟

امروز آخرین فرصت برای پرداخت طلب بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند فصل گذشته تقریبا یکی دو روز بعد از فینال جام حذفی بود که به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد در صورت عدم دریافت مطالباتش بعد از دو هفته اقدام به فسخ قرارداد خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پنجره؛ در این میان طلب بیرو پرداخت نشد و او تهدیدش را با فسخ قرارداد عملی کرد. این ماجرا تا چند روز بسیار خبرساز شد و اخبار رسانه‌های داخلی را تحت‌الشعاع خود قرار داد. در این بین بیرو بعد از همه جار و جنجال‌ها متوجه شد که فسخش قانونی نبوده و از این رو مجبور شد قرارداد جدیدی را با پرسپولیس امضا کند. قراردادی دو‌ساله بدون فسخ قرارداد که اصلا باب میل این دروازه‌بان نبود اما بنا به دلایلی مجبور شد آن را امضا کند. اما در نیم‌فصل باشگاه پرسپولیس با استعفای یحیی گل‌محمدی مواجه شد و این باشگاه در انتخاب سرمربی به مشکل خورد. درنهایت نیز اوسمار از سوی باشگاه پرسپولیس به‌عنوان سرمربی معرفی شد و علیرضا بیرانوند با حضور در یک برنامه تلویزیونی به‌شدت از تصمیم اتخاذ شده حمایت کرد. در این بین اتفاق جدیدی هم در پرسپولیس رخ داد که در شرایط فعلی رسانه‌ای شده است. آن اتفاق اضافه شدن بندی عجیب به قرارداد بیرانوند است. بندی که برخی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به تازگی از آن با‌خبر شده‌اند. در این بند قید شده چنانچه بیرانوند دو هفته بعد از اتمام لیگ مطالباتش را دریافت نکند می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

امروز (شنبه) این مهلت دو هفته‌ای به پایان خواهد رسید و چنانچه باشگاه پرسپولیس طلب ۱۲ میلیاردی بیرو را پرداخت نکند او می‌تواند اقدام به فسخ قرارداد کند؛ اگرچه او بعد از بازی ایران و ازبکستان مدعی شد که بندی در قراردادش ندارد و در پرسپولیس هم ماندنی خواهد شد. اینکه او از بیان این صحبت‌ها چه هدفی را دنبال می‌کرد مشخص نیست. اما نزدیکانش اعتقاد دارند که بیرو تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارد، بلکه بیشتر به دنبال عقد قرارداد جدید است. در این بین باشگاه پرسپولیس یا باید طلب بیرو را امروز پرداخت کند یا اینکه این دروازه بان را برای اتخاذ هر تصمیمی آزاد بگذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها