|

بیرانوند تکلیف اوسمار را روشن کرد!

علیرضا بیرانوند پس از بازی ایران برابر ازبکستان، مصاحبه‌ای در مورد اوسمار ویرا انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند خبر اختصاصی طرفداری در مورد اوسمار ویرا را تایید کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اوسمار ویرا در لیگ بیست‌وسوم با پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید و موفق شد جام را بالای سر ببرد. قرار بود قرارداد اوسمار ویرا پس از پایان لیگ برتر تمدید شود اما جدایی این سرمربی برزیلی بسیار نزدیک است و بعید به نظر می‌رسد او به ایران برگردد.

چند وقت پیش بود که رسانه طرفداری به طور غیر رسمی جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس و توافق او با یک تیم تایلندی را اعلام کرد. حالا علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران و پرسپولیس پس از بازی روز گذشته برابر ازبکستان در مصاحبه‌ای خبر طرفداری را تایید کرد و گفت:

من به او جدا پیام دادم و گفتم همه ما را نگران کردی؛ او هم گفت که بازگشت واقعا سخت است. امروز هم صحبتی از هیئت مدیره بود که قرار شد تایم بدهند به اوسمار و من می‌دانم با یک تیم تایلندی قرارداد بسته. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم نمی‌توانم از الان کاری کنم و خدا را شکر فصل با قهرمانی تمام شده است. تیم باید به لیگ نخبگان آسیا برود و بازیکنان خوبی جذب کند و این اتفاق باید هر چه زودتر بیفتد. باید سرمربی جدیدی بیاید که این بازیکنان بدون قرارداد را رصد کند و بتواند در لیگ آسیا نتیجه بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها