|

سیتی-رئال؛ جنگ ستارگان!

کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا قرار است امشب برای نهمین بار و این بار در لیگ قهرمانان با تیم‌هایشان مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

منچسترسیتی و رئال مادرید امشب یکی از حساس‌ترین دیدارها در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد و قرار است از ساعت 22:30 به وقت ایران روبروی هم قرار بگیرند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بسیاری معتقد هستند که شاگردان پپ گواردیولا مدعی اصلی قهرمانی هستند و حتی سایت آماری اوپتا هم اعلام کرد که شانس این تیم برای پیروزی در این بازی 60 درصد است اما از سوی دیگر هم این رئال مادرید است که تخصص ویژه‌ای در این مسابقات دارد و این موضوع را بارها برابر حریفان مختلف به نمایش گذاشته است. 

بسیاری معتقد هستند که برنده این بازی می‌تواند به دیدار فینال راه پیدا کند و احتمالا جام قهرمانی را بالای سر ببرد که نشان دهنده اهمیت این بازی است. سیتی به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد اما رئال مادرید هم تا به حال 14 قهرمانی در این مسابقات کسب کرده و همیشه عملکرد خوبی را در لیگ قهرمانان ارائه می‌کند.

2001685

آنچلوتی-گواردیولا: چه کسی دست بالاتر را دارد؟

جدای از درخشش بازیکنانی مانند جود بلینگام، وینیسیوس جونیور، رودری و ارلینگ هالند، یکی از نکات جذاب این بازی که بسیاری از فوتبال‌دوستان منتظر تماشای آن هستند حضور آنچلوتی و گواردیولا روی نیمکت این دو تیم است که پیش از این هم بارها با هم روبرو شده بودند که آخرین آنها پیروزی 0-4 سیتی برابر رئال در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته است.

این دو مربی اسپانیایی و ایتالیایی تا به حال هشت بار روبروی هم قرار گرفته‌اند و این سرمربی سیتی بوده است که موفق شده در پنج دیدار به پیروزی برسد اما در این میان چهار پیروزی زمانی به دست آمده که آنچلوتی هدایت اورتون را برعهده داشته است. کارلتو به عنوان سرمربی رئال مادرید سه بار پپ را شکست داده و تنها یک بار باخته است. 

بهترین پیروزی برای این مربی ایتالیایی مربوط به نیمه نهایی لیگ قهرمانان 14-2013 است که در نیمه نهایی با نتیجه 0-4 برابر بایرن مونیخ تحت هدایت گواردیولا به پیروزی رسید. این مربی هم تجربه پیروزی 0-5 برابر آنچلوتی در زمان حضورش در اورتون را در کارنامه دارد و باید دید که بازی امشب به سود کدام یک به پایان خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی