|

رکورد بی‌نظیر آنچلوتی؛ گواردیولا در کمین است!

آنچلوتی قرار است سه شنبه شب رئال را در سانتیاگو برنابئو مقابل منچسترسیتی هدایت کند.

لینک کوتاه کپی شد

این جدال، فرصت انتقام بازی سال گذشته را برای کارلتو و شاگردانش فراهم می کند و باید صبر کنیم تا ببینیم کدام تیم سربلند از زمین خارج خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یادتان باشد که قهرمانان دو سال اخیر لیگ قهرمانان، از این جدال خارج شده اند. 

رکورد بی نظیر کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی مقابل منچسترسیتی، دویستمین بازی خودش به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد. 200 بازی در مهم ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی، عدد بسیار بزرگی محسوب می شود. بگذارید این گونه این عدد را بشکافیم. با فرمت فعلی لیگ قهرمانان اروپا، تیم هایی که به فینال می رسند، 13 بازی انجام می دهند.

اگر یک سرمربی بخواهد تا یک چهارم نهایی پیشروی کند، تعداد بازی هایش به عدد 10 می رسد و برای رسیدن به رکورد آنچلوتی، باید 20 فصل این کار را انجام دهد! کارلو آنچلوتی همچنین با چهار قهرمانی، پرافتخارترین سرمربی این تورنمنت هم محسوب می شود و همین حالا، رکوردار تعداد پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا است (115 پیروزی).

بزرگترین تهدید برای رکورد آنچلوتی

نزدیک ترین تعقیب کننده کارلو آنچلوتی، پپ گواردیولا است. پپ 11 سال از کارلتو جوانتر است و تا به حال 169 بازی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی تجربه کرده. اختلاف تعداد پیروزی های گواردیولا با آنچلوتی هم تنها 6 برد است (109 پیروزی). گواردیولا تا به لحظه نگارش این مطلب، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه دارد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی