|

کُری پدیده بارسلونا برای رئال و اتلتیکو

لامین یامال امیدوار است که تیمش بتواند اختلافش با رئال را کاهش دهد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا باید در دیداری جذاب و تماشایی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو روبروی اتلتیکو مادرید به میدان برود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان ژاوی برخوردار است چون شکست شب گذشته خیرونا در بازی برابر ختافه باعث شد که آنها حالا تنها یک امتیاز با این تیم فاصله داشته باشند و در صورت کسب پیروزی در این دیدار می‌توانند به جایگاه دوم جدول رده‌بندی برسند. 

1999627

هرچند اتلتیکو مادرید هم انگیزه بسیاری برای این بازی دارد و می‌تواند در صورت کسب سه امتیاز این بازی و پیروزی برابر بارسلونا به جمع چهار تیم صدر جدول برگردد و شرایطش را بهبود ببخشد و به همین دلیل تنها برای کسب برد قدم به زمین بازی خواهد گذاشت. 

یامال که ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این فصل بوده و در چند بازی اخیر هم نمایش بسیار خوبی را ارائه کرده، امیدوار است که تیمش بتواند فاصله را با رئال کم کند. او در آستانه این بازی حساس به خبرنگاران گفت: «فردا می‌توانیم به رئال مادرید نزدیک شویم و جایگاه دوم را کسب کنیم. این بازی برای همه ما بازی بسیار مهمی خواهد بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی