|

رئال مادرید 1 - 1 اتلتیکومادرید؛ بالانشین ها امیدوار شدند

در هفته 23 از رقابت های لالیگا، رئال و اتلتیکو مادرید به دیدار هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد و رئال مادرید در این بازی میزبان بود اما با این وجود رئال مادرید نتوانست اتلتیکو مادرید را شکست بدهد تا به این ترتیب در شکست دادن اتلتیکو مادرید در لالیگای این فصل ناکام بماند. رئال مادرید بازی رفت لالیگا را در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید با نتیجه سه بر یک باخته بود و اکنون هم بازی برگشت لالیگا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی یک بر یک به پایان رساند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ گل رئال مادرید را در این بازی براهیم دیاز در دقیقه 20 وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرد. تک گل اتلتیکو مادرید هم در دقیقه 93 بازی توسط مارکوس یورنته وارد دروازه رئال مادرید شد. مارکوس یورنته بازیکن سابق رئال مادرید است که اکنون در دربی مادرید به رئال مادرید گل زد.

در حال حاضر رئال مادرید با 58 امتیاز صدرنشین لالیگا است و ژیرونا با 56 امتیاز در تعقیب رئال مادرید است. بازی بعدی رئال مادرید در لالیگا مقابل ژیرونا است که بسیار بازی حساسی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی