|

ساعت بازی استقلال هوادار امروز یکشنبه 27 اسفند

استقلال و هوادار در دور برگشت مسابقات لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین مسابقه فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۱ امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲) در استادیوم پاس قوامین برگزار می‌شود. تیم‌های فوتبال استقلال تهران و هوادار که دو لژیونر سابق فوتبال ایران را روی نیمکت‌هایشان می‌بینند در شرایطی برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که نیمکت هر دو تیم انگیزه بالایی برای این مسابقه دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ استقلال با جواد نکونام فعلا صدرنشین لیگ است و یک تساوی در بازی فردا جایگاه این تیم را در پایان سال ۱۴۰۲ تثبیت خواهد کرد. آبی‌ها که هفته گذشته دربی پایتخت را با تساوی به پایان رساندند امیدوارند مقابل هوادار، به یک برد شیرین دست پیدا کنند. نکته جالب اینکه در بازی‌هایی که این دو تیم باهم داشته‌اند، بنفش‌های تهرانی هیچ زمان موفق به گرفتن امتیاز از استقلال نشده‌اند و بازی فردا بهترین فرصت برای شکستن این رکورد شوم است.

در سوی مقابل، اما هوادار با ورود مسعود شجاعی نمایش بهتری را ارائه می‌دهد و این مربی امیدوار است با استفاده از دو عنصر تجربه و انگیزه بتواند مچ رفیق قدیمی‌اش را در زمین مسابقه بخواباند. نکونام و شجاعی در سال‌های نه چندان دور پرچمدار فوتبال ایران در لالیگا بودند. در حال حاضر هوادار با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم جای دارد و استقلال با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی