|

مهاجم بارسا: اینستاگرام مشکل ستاره‌ هاست!

روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم بارسلونا، معتقد است که بازیکنان جوان بیشتر از قبل تحت فشار شبکه‌های اجتماعی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

لواندوفسکی پس از ترک بایرن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پیوستن به بارسلونا توانست خیلی زود به ستاره بی‌چون و چرای این تیم تبدیل شود و نقش مهمی را در قهرمانی آنها ایفا کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تجربه بالای این ستاره لهستانی در سازگار شدن با شرایط جدید و حضور در رقابت‌ها و رختکن جدید به او کمک بسیاری کرد و باعث شد که فشار ناشی از جنجال ایجاد شده پیرامون این انتقال تاثیر چندانی روی عملکردش در زمین نگذارد. 

با این حال، این بازیکن معتقد است که با توجه به این که شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی را در دنیای فوتبال در این روزها ایفا می‌کند، کار بازیکنان جوان برای سازگار شدن با این فضا بسیار دشوارتر است.

1999442

لواندوفسکی در گفت‌وگو با روزنامه اسپورت در این باره اظهار داشت: «بازیکنان جوان در صورتی که شرایط چندان خوب نباشد باید واکنش درستی در زمین نشان دهد. باید متوجه باشیم که آنها نسل جدید حاضر در فوتبال هستند. 

آنها حالا اینستاگرام دارند و با توجه به تمامی شبکه‌های اجتماعی که شکل گرفته، شرایط سخت‌تر شده است. همه چیز دشوار است و آنها فرصتی برای فرار از این وضعیت ندارند. این چالش آنهاست که 10 یا 12 سال باید از نظر ذهنی در سطح اول فوتبال آماده بازی باشند.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی