|

ستاره بارسلونا از شرایط راضی نیست!

لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، معتقد است که این تیم باید گل‌های بیشتری را وارد دروازه تیم ناپولی می‌کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی ناپولی به میدان رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تک گل این بازی برای تیم ژاوی را لواندوفسکی وارد دروازه حریف کرد اما این گل برای اینکه پیروزی را در این دیدار مهم برای بارسا به همراه بیاورد کافی نبود و ویکتور اوسیمن از فرصتی که داشت استفاده کرد تا همه چیز را برابر کند. 

لواندوفسکی که از نتیجه بازی ناراحت به نظر می‌رسید پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. بدون شک باید یک یا حتی دو گل دیگر می‌زدیم تا از برد مطمئن باشیم اما فوتبال همین است.

پس از اینکه گل زدیم مجبور به عقب‌نشینی شدیم و ناپولی شروع به حمله کرد و اینجا بود که نتوانستیم دفاع درستی داشته باشیم. آنها روی تک موقعیتی که داشتند توانستند به گل برسند و بازی را مساوی کنند. این نتیجه بدی برای ماست اما هنوز بازی برگشت در بارسلونا مانده است و امیدواریم که ببریم. 

من از نظر شخصی در شرایط جسمی و فیزیکی بسیار خوبی قرار دارم. به عنوان تیم هم از استعداد و پتانسیل خیلی زیادی برخوردار هستیم اما باید به سختی برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی