|

وینیسیوس خواستار مجازات هواداران بارسلونا و اتلتیکو شد!

ستاره برزیلی مادرید می‌گوید این غم‌انگیز است که حتی در بازی‌هایی هم که حضور ندارد به او توهین می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

وینیسیوس جونیور از یوفا می‌خواهد هوادارانی که به او توهین کرده‌اند را مجازات کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در دو بازی بارسلونا و ناپولی و همچنین اتلتیکو مادرید و اینتر، هواداران افراطی دو باشگاه اتلتیکو مادرید و بارسلونا به وینیسیوس جونیور توهین کردند. ابتدا در بازی بارسلونا و ناپولی، هواداران افراطی بلوگرانا در خارج از استادیوم این تیم شعار " وینیسیوس بمیر " را سر دادند و یک شب پس از آن هم این اتفاق این بار از سوی طرفداران اتلتیکو مادرید تکرار شد. تعدادی از هواداران اتلتیکو با سر دادن شعار « وینیسیوس شامپانزه » به وینگر برزیلی رئال مادرید توهین نژادی کردند.

این نخستین باری نیست که وینیسیوس جونیور با توهین‌های نژادپرستانه روبه‌رو می‌شود. ماه گذشته نیز دقیقا او اطراف استادیوم اتلتیکو مادرید با چنین پدیده‌ای روبه‌رو شده بود، اما نقطه اوج نژادپرستی علیه این بازیکن 23 ساله، در دیدار فصل گذشته رئال مادرید و والنسیا بود که هواداران حاضر در مستایا توهین‌های زیادی علیه او انجام دادند.

 اکنون ستاره برزیلی رئال مادرید با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) خواستار مجازات این هواداران افراطی که به او توهین کرده‌اند شده است.

امیدوارم یوفا به تنبیه آنها فکر کرده باشد، این غم‌انگیز است برای بازی‌هایی که خودم در آنجا حضور ندارم، به من توهین شود.

گفتنی است کوپه در گزارشی مدعی شده که لالیگا هواداران اتلتیکو مادرید را به دلیل فحاشی علیه وینیسیوس جونیور محکوم خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی