|

اتهامات سنگین علیه باشگاه آث میلان!

دادستانی ایتالیا برای بررسی اسناد انتقال مالکیت باشگاه میلان وارد عمل شد.

لینک کوتاه کپی شد

اگر ثابت شود در این میان تخلفی انجام شده، شاید این تیم با جریمه سنگین رو به رو شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پلیس مالیاتی ایتالیا روز سه شنبه برای بررسی اسنادی مربوط به انتقال مالکیت میلان، از دفتر مرکزی این باشگاه بازرسی کرد،. این اسناد به انتقال مالکیت روسونری از صندوق سرمایه گذاری آمریکایی الیوت به ردبرد مربوط می شود. 

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دادستانی میلان تحقیقات خودش در مورد ایوان گازیدیس و جورجیو فورلانی، مدیر اجرایی سابق و فعلی باشگاه شروع کرده است. این دو نفر متهم شده اند به ایجاد اخلال در فعالیت نظارتی فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) در مورد الزامات قانونی شرکت هایی که مالک باشگاه های فوتبال هستند.

جرئیات تخلف احتمالی میلان

با وجود این که جری کاردیناله، مدیرعامل ردبرد کپیتال، از آگوست ۲۰۲۲ به عنوان مالک باشگاه فعالیت می کند، میلان همچنان می تواند متعلق به صندوق الیوت و آمریکایی پل سینگر باشد. اگر بازرسی ها این فرضیه را ثابت کنند که میلان همچنان تحت مالکیت الیوت است، قوانین یوفا زیر پا گذشته شده اند چون همچنان مالک باشگاه لیل است و نمی تواند مالکیت باشگاه دیگری را بر عهده داشته باشد.

جریمه های احتمالی میلان

میلان، از سوی دیگر، بازرسی و تحقیقات مربوط به احتمالات انتقال و مالکیت را تایید کرد، اما انجام هرگونه تخلفی را رد کرد. در صورت اثبات نقض قوانین فدراسیون فوتبال ایتالیا، این باشگاه با جریمه یا کسر امتیاز در لیگ روبرو خواهد شد. حذف از رقابت های اروپایی دیگر مجازاتی است که می تواند روی میلان اعمال شود؛ نه به دلیل مشکلات مالکیت مشترک الیوت، بلکه در صورتی که یوفا با استناد به ماده ۴، به تغییر اسنادی که باشگاه به فدراسیون خود ارائه کرده است اعتراض کند.

پای عربستانی ها وسط است

میلان بدون اعتراض با تحقیقات موافقت کرده و صندوق الیوت این اتهامات را رد می کند. در تعدادی از اسناد، PIF (صندوق خاندان سلطنتی عربستان) به عنوان سرمایه گذاری که قرار است ۴۱.۷ از مالکیت باشگاه را داشته باشد، یاد شده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی